Dr. Jacob Nordangard “Η Ανθρωπότητα σε Έκτακτη Ανάγκη”

Η επερχόμενη μεγάλη "σφαγή", σύμφωνα με πληροφορίες του Richie Allen Show

Εδώ θα βρείτε μία ανάρτηση του Richie Allen που έκανε στο λογαριασμό του στο Facebook.

(Στην ανάρτηση αυτή κάνει λόγο για την δαιμονοποίηση των εναλλακτικών ειδησεογραφικών καναλιών απο τις εταιρείες Google , Facebook & Twitτer καθώς επίσης τον έλεγχο των πληροφοριών που μπορεί - ή να μη μπορεί - να βρεί κανείς στο διαδίκτυο, καθώς και τη μελλοντική μαζική κατάργηση καναλιών που έχουν μιλήσει για το εμβόλιο του COVID-19, όταν αυτό αρχίσει να διανέμεται. ) 


Γειά σας φίλοι μου. Λίγα νέα. Έχω δύο φίλους που εργάζονται στη Google. Φυσικά και οι δύο πρέπει να παραμείνουν ανώνυμοι. Μου δίνουν κάποιες πληροφορίες κατα περιόδους. Πριν από περίπου τέσσερα χρόνια, ένας από αυτούς μου είπε ότι η δαιμονοποίηση των εναλλακτικών ειδησεογραφικών καναλιών είναι δεδομένη. Είχε δίκιο, καθώς το αρχικό κανάλι μου στο YouTube, το οποίο είχε σχεδόν 100.000 συνδρομητές, διαγράφηκε χωρίς λόγο, πριν από τρία χρόνια.

Είχα νέα από αυτόν σήμερα το πρωί. Μου είπε δύο πράγματα. Είπε ότι όταν το εμβόλιο για τον Covid-19 είναι έτοιμο, ή λίγο πριν από αυτό, η εταιρεία Google / YouTube σχεδιάζει να καταργήσει χιλιάδες κανάλια που μίλησαν ανοιχτά σχετικά με την ασφάλεια των εμβολίων. Θα το κάνουν αυτό, σε συνδυασμό με το Facebook και το Twitter. Σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί συζητήσεις μεταξύ των τριών. Πιστεύει ότι θα είναι η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα "σφαγή" δημιουργών περιεχομένου και ανεξάρτητων vloggers / σχολιαστών. 

Αν και αυτό μπορεί να μην εκπλήσσει, είναι σημαντικά νέα και τον εμπιστεύομαι. Είπε επίσης ότι είναι πεποίθησή του (και έχω πει και εγώ το ίδιο) ότι οι ισχυρισμοί για παρεμβάσεις της Ρωσίας δεν είναι παρά ένα προπέτασμα καπνού για μαζική λογοκρισία. Αυτοί (οι βασιλικοί αυτοί), γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι Ρώσοι δεν είναι υπεύθυνοι για τη διάδοση πληροφοριών κατά των εμβολίων στο διαδίκτυο, τη προπαγάνδα υπέρ του Brexit ή τις πληροφορίες σχετικά με το 5G. Είπε ότι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πως αυτές οι πρωτοβουλίες είναι λαϊκές οργανώσεις, που έχουν συσταθεί από πραγματικά ενδιαφερόμενους πολίτες, αλλά ότι ο ευκολότερος τρόπος για να περιοριστούν νομικά και τελικά να λογοκριθούν , είναι να κατηγορηθεί η Ρωσία. Είναι το τρίπτυχο : Πρόβλημα - Αντίδραση -Λύση. Εχει δίκιο. Και το έχω πει πολλές φορές.

Πέρυσι, ο καθηγητής Julian Petley, ένας από τους καλύτερους δημοσιογράφους και καθηγητές του Ηνωμένου Βασιλείου, μου είπε πριν από μια συνέντευξη ότι ανησυχεί για μένα. Είχε παρακολουθήσει συνέδρια δημοσιογράφων και ένα ή δύο συνέδρια για τις ψεύτικες ειδήσεις. Ο Τζούλιαν είναι ανεπιτήδευτος υποστηρικτής του ελεύθερου λόγου . Είπε ότι το όνομά μου ακούγεται πολύ και ότι μπορεί να υπάρξει κάποια κίνηση εναντίον μου ή της εκπομπής που κάνω. Όταν του είπα ότι δεν δούλευα για κανέναν και έκανα μετάδοση απο ανεπίσημο στούντιο και όχι από έναν ραδιοφωνικό σταθμό, ήταν κάπως ανακουφισμένος, αλλά παρόλα αυτά μου είπε να προσέχω τα νώτα μου.

Σήμερα το πρωί, ο φίλος μου στη Google είπε ότι το ‘’ RA Show ‘’ (  Richie Allen Show )  βρίσκεται σε μια λίστα προγραμμάτων που όχι μόνο θα καταργηθούν από το YouTube (για το οποίο δεν με νοιάζει καθόλου), αλλά και θα αφαιρεθούν και από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Είπε ότι το κανάλι που ξαναέκανα για το ‘’RA Show ‘’ ( Richie Allen Show ), το οποίο έχει 31.000 συνδρομητές, στην πραγματικότητα έχει πολλoύς περισσότερους, αλλά δεν συμπεριλαμβάνονται. Ακόμα χειρότερα είπε, οι αριθμοί προβολής είναι σταθεροί έτσι ώστε να εμφανίζονται λιγότερες από μία στις δέκα προβολές. Ο σκοπός αυτού , συνέχισε να μου λέει, είναι να αποτρέψει τους ανθρώπους από την παρακολούθηση του σόου, διότι οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν την τάση να παρακολουθούν περιεχόμενο που εμφανίζει εκατοντάδες χιλιάδες προβολές.
Δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία για εμένα τα νούμερα ή οι συνδρομητές που βλέπουν το YouTube, όπως γνωρίζετε. Το μεγαλύτερο μέρος του κοινού μου ακούει ζωντανά καθώς πρόκειται για ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή, ή βρίσκουν το podcast από το iTunes, το Spotify, το Podomatic κ.λπ. Και σε κάθε περίπτωση οι αριθμοί προβολής / ακρόασης δεν σημαίνουν τίποτα για την ποιότητα μιας εκπομπής , αλλά είναι σημαντικό να αναφερθεί αυτό, γιατί δεν το κάνουν μόνο σε μένα.
Ερωτηθείς εάν υπάρχει ανησυχία μεταξύ των συναδέλφων του για το τι συμβαίνει, ο φίλος μου , μου είπε όχι. Ή τουλάχιστον κανείς δεν είπε τίποτα. Ίσως να είναι όλοι σαν αυτόν, ανησυχούν για την προοπτική να χάσουν μια τεχνική δουλειά, να χαρακτηριστούν ως ταραχοποιοί και να παλέψουν να βρουν μία άλλη. Διαδώστε το ευρέως, καθώς οι αγαπημένοι σας Youtubers πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτή η μαζική" σφαγή" έρχεται για να συμπέσει με την άφιξη του εμβολίου για τον Covid-19, ώστε να μπορέσουν να δημιουργήσουν αντίγραφα ασφαλείας των βίντεό τους, κάτι που θα έπρεπε να κάνουν, αλλά πολλοί δεν το κάνουν. Εν πασει περιπτώσει, ευχαριστώ για την ανάγνωση του παρόντος . Βγαίνω στον αέρα στις 5. Έχω πολλά να κάνω. Μιλάμε αργότερα.





Σχόλια