Dr. Jacob Nordangard “Η Ανθρωπότητα σε Έκτακτη Ανάγκη”

ΜΕΡΟΣ Α'- Αληθιναἰ προρρήσεις (Μέρος 6ο)



Αληθιναἰ προρρήσεις  

Δὲν καταφερὅμεθα εναντίον ὅλων τῶν προφητειῶν, ἀλλ᾽ ἐναντίον ἐκείνων, αἱ ὁποῖαι δὲν’ ἔχουν σαφῆ καὶ ἐπίσημον ἱστορικήν καταγωγὴν καὶ εἶναι ἀσυναρτητοι περιγραφαὶ πολέμων καὶ καταστάσεων δημιουργουμένων υπό Ελλήνων καὶ Τούρκων καὶ ἁναφερομένων εἰς τὴν ἐπανάκτησιν τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ εἰς μακράν βασιλείαν τοῦ Κυρίου᾿ επὶ γης μὲ Ἑλληνικὴν παγκὄσμιον κυριαρχίαν. 

᾿Αντιθέτως ὑπάρχουν ὁράματα καὶ προρρἡσεις θαυμάσιαι, μαρτυρούμεναι ὑπὸ των βίων των ᾿Αγίων καὶ ὑπὸ της ιστορίας, αι οποίαι δεν ομιλούν με γλώσσαν Πυθίας, αλλά μὲ σαφήνειαν· οὐτε περιστρἑφονται γύρω ἀπο πολέμους μεταξὺ Ελλήνων καὶ Τούρκων. Η ἠθικη καὶ θρησκευτικὴ ἐξέλιξις τοῦ κόσμου, ἡ ἁμαρτία, ἣ ἀποστασία καὶ αἱ ἔφευρέσεις ἀποτελούν τὰ θέματα των. Αποδεδειγμέναι προρρήσεις Αγίων εἶναι του Μ. Παχωμίου, του Μ. Αντωνίου, του Μωυσέως του Αἱθἱοπος καὶ του ὁσιου Νἡφωνος του ἀσκήσαντος εν Κωνσταντινουπόλει. Ο τελευταίος υπολογίζει με τοὺς ἑπτὰ τόμους τῶν αἰώνων (χιλιετηρἱδων) , ὁτι ο Κύριος κλείει τὸν τελευταῖον τόμον εἰς το ἥμισυ (δηλαδὴ εἷς τας 6 καὶ ἡμίσειαν χιλιάδας (6.500) ἔτη ἀπὸ ᾽Αδάμ, περίπου το 2.000), και επειτα θα ἔλθῃ να κρίνῃ τον κόσμον κατά την Δευτέραν Παρουσίαν. Ἐπίσης ὁ ὅσιος Νείλος ὅ Μυροβλύτης, ᾽ο εν Αγίῳ Όρει ασκήσας κατα το 1.600, παρέδωσε προφητείας τινάς, ἰδίως μετά την κοίμησιν του, εμφανισθείς είς τινα μοναχόν. 

Εἰς τὸ τέλος παραθέτομεν μιαν προφητείαν του αγίου Νείλου, ἐπειδὴ ἔχει ἐπίκαιρον ἐνδιαφέρον καὶ εἰναι ἀντίθετος με όλας τάς ΄'αλλας προφητείας. Πρώτον διότι δεν αναφέρεται εις πολέμους με ευτυχές ἀποτέλεσμα ὑπὲρ της ᾿Ελλάδος και βασιλείαν του Κυρίου επι της γης, αλλ' αντιθέτως περιγράφει, ὅτι μετα το 1.900 ὁ κοσμος θα ἀφηνιάσῃ, ότι άρχεται ή γενική ἀποστασία ὁλοκλήρου της ἀνθρωπότητος. Ἐπίσης ὁμιλεῖ δια καταπληκτικάς ἔφευρέσεις τῆς ἐπιστήμης. Ἐπίσης δια την πρωτοφανἧ ανηθικότητα, ἁθείαν καὶ αδιαφορἷαν κλῆρου και λαοῦ, μὲ ἀποτέλεσμα όχι την βασιλείαν του Θεού επί της γης, αλλα την κολόβωσιν των ἣμερών της ἔκ του αντιχρίστου μεγάλης θλίψεως καὶ την ἑπίσπευσιν της παρουσίας του Κυρίου. 


Καὶ ἐρωτῶμεν: Ποία εἶναι πλέον σοβαρἁ προφητεία; Αὐτἦ, ἡ ὁποία προβλέπει κατὰ τὸν αἰῶνα αὐτὸν τὴν γενικὴν ἀποστασίαν καὶ τὸν ἔρχομὃν τοῦ ᾽Αντιχρἰστου καὶ ἔν συνεχείᾳ τὴν Παρουσίαν τοῦ Κυρίου; ᾿΄Η ὅλαι αἱ ἄλλαι, αἱ ὁποίαι ὅλως αντιθέτως προφητεύουν πολέμους καὶ μόνον πολέμους και κατόπιν θαυματουργικήν ἀλλαγήν του κόσμου και αγιοποίησιν του πλανήτου τῃ επεμβάσει του Κυρίου με ευτυχή Ελληνικήν Χριστιανικήν βασιλείαν και κοινωνίαν; 

'Επίσης με το ΄ίδιον πνεῦμα ομιλεί και ο όσιος Νήφων, ασκῆτης εν Κωνσταντινουπόλει, με το περίεργον όραμα του, που παρουσιάζει τον ἑρχομόν του Κυρίου εις το ήμισυ του εβδόμου αἰωνος (χιλιετιρίδος) ἀπο δημιουργίας τοῦ ᾽Αδαμ. Δῆλαδη ὄλιγον πρὶν ἤ μετά το ἔτος 2.000! Μέρος δὲ τοῦ ὁράματος αὐτοῦ παραθέτομεν εἰς τὸ τέλος τοῦ βιβλίου. 

Καὶ τέλος, αι πολυάριθμοι προρρἡσεις του Αγίου Κοσμά. αἱ ὁποίαι συνεκενθρώθησαν κυρίως ἐκ παραδὁσεως από στόματος εἷς στόμα. Τινὲς ἐξ αῦτων δύνανται νὰ θεωρηθούν παρείσακτοι. Παράδειγμα, ἡ περι ἐπανόδου των Τούρκων εἰς την Ελλάδα εως τα Ἔξαμιλια και ἣ καταδίωξις τοῦτων ἕως τὴν Κόκκινη Μηλιὰ (Μέκκα;). ᾽Η προφητεία αὐτὴ ἐν συνεχείᾳ ἀναφέρει, ὅτι ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ ενα τρίτον πανικόβλητον θα πιστεύσῃ εἰς τὸν Χριστόν καὶ θᾶ σπεύσῃ να βαπτισθῇ, ἓτερον τρίτον θα σφαγιασθῆ, καὶ τέλος το ἄλλο εν τρίτον θὰ καταφύγῃ εἰς τα βάθη τῆς ᾽Αραβἱας. Σημειωτέον,“οτι το ἕνα τρίτον τοῦ σημερινοῦ πληθυσμοῦ τῆς Τουρκίας εἶναι 13 ἑκατομμύρια. Πρέπει να αμφιβάλλῃ κανεὶς περὶ αὐτῆς τῆς προφητεἷας,᾽όχι μόνον διότι φαίνεται τερατώδης, αλλά και διότι αναφέρει αυτήν 1.400 περίπου έτη προ του Αγίου Κοσμά ο Ψευδομεθόδιος. Γεννάται τὸ ἐρώτημα, ἂν τὴν ἐπανέλαβεν ὁ “Αγιος Κοσμᾶς, ή τῆν προσέθεσαν εἰς τὰς γνησίας προφητείας του μεταγενεστέρως ὡς δῆθεν ἰδικήν του. ᾽Εκτός τούτου ο “Αγιος Κοσμάς προκειμένου περὶ Τούρκων ὡμίλει συνεσκιασμένως καὶ αἰνιγματωδῶς λόγῳ τοῦ κινδύνου. Πῶς εἰς την προφητείαν αὐτήν ὡμίλησε τόσον καθαρῶς καὶ διά τόσον κακόν εἰς βάρος τῶν Τούρκων;

Σχόλια