Dr. Jacob Nordangard “Η Ανθρωπότητα σε Έκτακτη Ανάγκη”

ΜΕΡΟΣ Β΄ - ΠΡΟΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-Αντίχριστος, Ἠλίας, ᾿Ενώχ - (Μέρος 7ο)


 

Αντίχριστος, Ἠλίας, ᾿Ενώχ


Ὁ ᾿Αντίχρiστος εἶναι πρόσωπον καὶ ὄχι ἰδέα ή σύστημα. Ὁ Αντίχριστος εἶναι ὁ ἀναμενόμενος «Μεσσίας» τῶν Εβραίων. Ἰδέαι καὶ ἀντίχριστα συστήµατα εἶναι ἁπλῶς πρόδρομοι καταστάσεις. Ὁ ᾿Αντίχριστος εἶναι αὐτός, διὰ τὸν ὁποῖον ὁμιλεῖ τόσον ὁ Κύριός µας, ὅσον καὶ ὁ Ευαγγελιστὴς ᾿Ιωάννης. Καἱ ὁ μὲν Κύριος λέγει: «Εγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Πατρός µου, καὶ οὗ λαμβάνετε µε· ἐαν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λἤψεσθε» (Ιωάνν. ε΄ 43). Ὁ δὲ Ἰωάννης, λέγει: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος ἔρχεται...» (Α Ἰωάνν. β΄ 18). Είναι αὐτὸς διὰ τὸν ὁποῖον ὁ θεῖος Παὔλος λέγει: «...καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ή σέβασµα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναόν τοῦ Θεοῦ ὡς Θεὸν καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἐστὶ θεός .. ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύµατι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ» (Β΄ θεσ. β΄3, 4, 8). Είναι αυτός, που περιγράφει η Αποκάλυψις, ποὺ θὰ σφραγίζῃ τοὺς ὀπαδοὺς του εἰς τὸ µέτωπον καὶ εἰς την δεξιὰν αὐτῶν, καὶ θὰ φέρῃ τὸν περίεργον συμβολικὸν ἀριθμὸν χξστ΄(666). Είναι αὐτός, ποὺ περιέγραψεν ὁ Δανιήλ εἰς τό ΙΑ΄ κεφάλαιον τοῦ προφητικοῦ του βιβλίου μὲ τὰ µελανώτερα χρώματα, ποὺ «θὰ ἀναβῇ καὶ θὰ ἰσχύση ἐν ὀλίγῳ ἔθνει», θὰ ἐμφανισθῇ δηλαδη καὶ θὰ ἰσχυροποιηθῇ ἀπὸ μικρὸν Κράτος (ὅπως εἶναι σήμερον τὸ Εβραϊκὸν Κράτος), «ὁ ἄρχων τῆς Διαθήκης», ὡς τὸν ὀνομάζει ὁ Προφήτης, ποὺ θὰ ὑπεραρθῇ «ὑπὲρ πάντα Θεόν», καὶ θὰ πολεμήση τοὺς ἁγίους, τοὺς χριστιανοὺς δηλαδή: «ποιῆσει πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων». Τότε θὰ ἔχωμεν νέους μάρτυρας. «Θὰ καταργήση τὴν παντοτεινὴν θυσίαν», ὅπου θὰ ἐπικρατῆσῃ, θὰ ἀπαγορεύσῃ τὴν ἁγίαν προσφοράν, τὴν Θείαν λειτουργίαν. Θὰ καταλάβῃ καὶ θὰ ὑποτάξη πολλά κράτη: «καὶ πληθυνεῖ δόξαν καὶ ὑποτάξει αὐτοῖς πολλοὺς καὶ γῆν διελεῖ ἐν δώροις» (αὐτόθι), «καὶ ποιῆσει κατὰ τὸ θέλημα αὐτοῦ, καὶ βασιλεὺς ὑψωθήσεται καὶ μεγαλυνθήσεται ἐπὶ πάντα Θεὸν καὶ λαλῆσει ὑπέρογκα καὶ κατευθυθεῖ, μέχρις οὗ συντελεσθῇ η ὀργῆ, εἰς γάρ συντέλειαν γίνεται» (Ίδὲ Δανιήλ κεφ.ια΄ Πρβλ. Β΄ Θεσ. β΄ 3 - 4). Καὶ τέλος η βασιλεἰα του θὰ καταργηθῇ, θὰ συντριβῇ ὑπο τοῦ Μιχαήλ τοῦ ἀρχαγγέλου (Δαν. ιβ’ 1) καὶ τῆς Παρουσίας τοῦ Κυρίου. Ἐν συνεχεία περιγράφει ὁ Δανιηλ, ὅτι ἐπακολουθεῖ (πρὸ δηλαδη τῆς καταργήσεώς του) θλῖψις, η ὁποία οὐδέποτε ἐγένετο εἰς τὸν κόσμον, καὶ μετὰ τῆν κατάργησιν του ἐπακολουθεῖ η ἀνάστασις τῶν νεκρῶν (Δαν.ιβ΄ 2). Καὶ συνεχίζει ὁ Προφήτης διὰ τῶν ἐπεξηγήσεων τοῦ ἀγγέλου ποὺ ἵσταται ἐνώπιόν του, ὅτι τότε, ποὺ θὰ γίνουν ὅλα αὐτά, θὰ ἔχῃ πληθυνθῆ η γνῶσις εἰς τὸν κόσμον εἰς άφάνταστον βαθμόν. Δηλαδη ὀλίγον πρὸ τοῦ τέλους τοῦ κόσμου θὰ σοφισθοῦν οἱ ἄνθρωποι, θὰ γίνουν μεγάλαι καὶ καταπληκτικαὶ ἐπιστημονικαὶ ἐφευρέσεις (Δαν. ιβ΄ 4).

Ὁ ᾿Αντίχριστος εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος, πάλιν κατὰ τὸν Δανιήλ, θὰ ἐμφανισθῇ καὶ θὰ ἀναδειχθή μέγας καὶ φοβερὸς εἰς ὅλον τὸν κόσμον «ἐν ὀλίγῳ ἔθνει», εἰς μικρὸν κράτος (Δαν, ιβ΄22-23), δηλαδὴ εἰς τοὺς Ἑβραίους, οἱ ὁποῖοι καὶ θὰ τὸν ἀναγνωρίσουν ὡς Μεσσίαν. Ὅλα δὲ αὐτὰ θὰ συμβοῦν κατὰ τὴν ἐποχῆν, κατὰ τὴν ὁποίαν συγχρόνως θὰ κρατοῦν τὰς τύχας τῆς ἀνθρωπότητος δύο μεγάλα Κράτη, ποὺ ὂνομαστικῶς δὲν ἀναφέρονται ὑπὸ τοῦ προφήτου, ἀλλὰ ἀναφέρονται ὑπ αὐτοῦ ἀορίστως ὡς τὸ κράτος τοῦ Νότου καὶ τὸ κράτος τοῦ Βορρᾶ (Δαν. ια΄ 11 - 15, 20 - 15). (Πιθανὸν νὰ εἶναι η ᾽Αμερικὴ καὶ η Ρωσσία). Ὁ ᾿Αντίχριστος εἶναι αὐτός, διὰ τὸν ὁποῖον ἔγραψαν λόγους πολλοὶ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ὡς ὁ Ἱππόλυτος, ὁ ᾿Εφραίμ, ὁ Κύριλλος Ἱεροσολύμων καὶ ὁ Δαμασκηνός. Ὁ τελευταῖος γράφει περὶ ᾿Αντιχρίστου, ἀναφερόμενος εἰς τὴν ὑπὸ τοῦ Δανιήλ περιγραφὴν αὐτοῦ: «ὅτι γὰρ Θεὸν ἑαυτὸν ἀποκαλέσει, ὁ ᾿Αγγελος τὸν Δανιήλ διδάσκων οὕτω φησίν. ᾿Επὶ Θεούς τῶν πατέρων αὐτοῦ οὐ συνήσει». Κατὰ δὲ τὴν γνώμην καὶ ἑρμηνείαν τῶν Πατέρων, η βασιλεία αὐτοῦ θὰ εἶναι βραχυτάτη, ἑπτὰ ἔτη. Τρία καὶ ήμισυ ἔτη θὰ ἐμφανισθῇ ὁ ἅγιος μὲ ὑποκρισίαν μεγάλην καὶ ἄλλα τὸσο ἔτη ὡς αἱμοβόρος τύραννος, ὁ ὁποῖος θα συνθλίψῃ την ἐν ἁμαρτίᾳ, ἀπιστίᾳ καὶ ἀποστασίᾳ εὑρισκομένην ἀνθρωπότητα. Επίσης κατὰ τὴν γνώμην ὅλων τῶν Πατέρων, εἰς τὰ πρῶτά του ἔτη ή ὀλίγον προηγουµένως θὰ ἐμφανισθοῦν οἱ δύο Προφῆται, ποὺ ὁμιλεῖ η Αποκάλυψις: «καὶ δώσω τοῖς δυσὶ μάρτυσί µου, καὶ προφητεύσουσιν χιλίας διακοσίας ἑξήκοντα ημέρας περιβεβληµένοι σάκκους. Οὗτοί εἶσιν αἱ δύο ἐλαῖαι καὶ αἱ δύο λυχνίαι αἱ ἐνώπιον τοῦ Κυρίου τῆς γῆς ἑστῶσαι» (Αποκ. ια΄ 3 - 4). Οὗτοι θὰ κηρύξουν την ἐμφάνισιν τοῦ ᾿Αντιχρίστου καὶ τὸ τέλος τοῦ κόσµου, ὡς καὶ τὰ δεινὰ ποὺ θὰ ἔλθουν πρὸ τῆς συντελείας, διὰ νὰ µετανοήση ὁ κόσμος καὶ συγχρόνως προφυλαχθῇ ἀπὸ τὴν πλάνην τοῦ ᾽Αντιχρίστου. Κατὰ δὲ τὴν Παρἆδοσιν καὶ την γνώμην τῶν Πατέρων, οὗτοι θὰ εἶναι ὁ Προφήτης Ἠλίας, ὁ δεύτερος πρόδρομος τῆς Παρουσίας Χριστοῦ, ὡς ψάλλει η Εκκλησία μας, καὶ ὁ δίκαιος ᾿Ενώχ. Τὸ περὶ τῶν δύο Προφητῶν Ἠλία καὶ Ἐνώχ, ὅτι οὗτοι θὰ ἐμφανισθοῦν ὀλίγον πρὸ τῆς Δευτέρας Παρουσίας καὶ κατὰ τὰ πρῶτα ἔτη τῆς ἐμφανίσεως καὶ βασιλείας τοῦ ᾽Αντιχρίστου, ὡς ἀνωτέρω εἶπον, εἶναι παράδοσις καὶ ἰσχυρὰ πεποίθησις τῆς ᾿Εκκλησίας µας ἀπὸ αὐτὰ ἔτι τὰ σπάργανα αὐτῆς. Οἱ δύο Προφῆται τῆς ᾽Αποκαλύψεως δὲν εἶναι παρατάξεις εὐσεβῶν χριστιανῶν ή μοναχῶν καὶ κληρικῶν, ὡς διατείνονταί τινες, ποὺ θὰ κηρύξουν, θὰ ἐλέγξουν καὶ θὰ ἄντισταθοῦν εἰς τὸ ἔργον τοῦ ᾿Αντιχρίστου, ἀλλ' ὁ ᾿Ἠλίας καὶ ὁ Ενώχ.
Είναι οἱ δύο Προφῆται, διὰ τοὺς ὁποίους ὁ ᾿Αρέθας καὶ ᾿Ανδρέας Καισαρείας, ὁ Ἱππόλυτος, ὁ Εφραίμ, ὁ Κύριλλος Ἱεροσολύμων, ὁ Χρυσόστομος καὶ ὁ Δαμασκηνὸς εἰς τοὺς λόγους των περὶ Δευτέρας Παρουσίας ὑποστηρίζουν, ὅτι πρό τῆς συντελείας, πρὸ τοῦ ᾽Αντιχρίστου, θὰ ἔλθουν οὗτοι νὰ κηρύξουν μὲ δύναμιν ἐναντίον τοῦ ᾽Αντιχρίστου καὶ τῆς µεγάλης πλάνης, ποὺ θὰ σκορπἰση εἰς τὸν ἄπιστον καὶ ἆποστάτην καὶ τελείως ἀποχαλινωμένον τότε κόσμον, ἰδίως τὴν ἔξαλλον νεότητα, η ὁποία θὰ ξετρελλαθῇ μαζύ του. ᾿Ακόμη θὰ προβοῦν εἰς την τελευταίαν ἀπόπειραν ἐπιστροφῆς καὶ µετανοίας πρὸς τον φιλάνθρωπον Κύριόν µας τοῦ Ἰσραηλιτικοῦ λαοῦ, ὡς καὶ τοῦ δυστυχοῦς καὶ ἀμετανοῆτου ἁμαρτωλοῦ κόσµου, ἐν ὄψει τοῦ τέλους του καὶ τῆς Δευτέρας Παρουσίας τοῦ δικαίου Κριτοῦ, τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ.
Οὗτοι ὁπωσδήποτε δὲν θὰ πιστευθοῦν ἀπὸ τοὺς πολλούς, ἀλλ΄ ἀπὸ ἀσήμους καὶ ταπεινούς ἆνθρωπους, τὸ λεγόμενον «λεῖμμα». Καὶ ὄχι µόνον δὲν θὰ πιστευθοῦν ἀπὸ τὸν κόσμον, ἰδίως τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς, ἀλλ᾽ οὔτε ἀπὸ ἀρχιερεῖς, ἱερεῖς καὶ θεολόγους. "Όλοι αὐτοί θὰ τοὺς  ἐκλάβουν, λόγῳ τῆς ἀσημου ἐμφανίσεὼς των (τύπου Παπουλάκου), τοῦ σφοδροῦ ἐλέγχου ποὺ θὰ ἐξασκοῦν, ἰδίως ἐναντίον ἐλεεινῶν ἀρχόντων Πολιτείας καὶ Ἐκκλησίας τῆς τότε ἐποχῆς, ὡς θορυβοποιοὺς καὶ μανιακούς. ᾿Εντεῦθεν, ὡς, φαίνεται, οἱ μὲν ᾿Εκκλησιαστικοὶ ἄρχοντες θὰ ἐπιχειρῆσουν νὰ τοὺς ἐγκλείσουν εἰς φρενοκομεῖον, οἱ δὲ πολιτικοὶ τοιοῦτοι, πειθήνια ὄργανα τοῦ φοβεροῦ τότε ᾽Αντιχρίστου, τῇ ἐντολῇ αὐτοῦ θὰ τοὺς συλλάβουν καὶ θὰ τοὺς ἐκτελέσουν, ὡς η ᾽Αποκάλυψις γράφει (Αποκ. ια' 3-7). Θαυμασίαν πραγµατείαν περὶ ᾽Αντιχρίστου ἔγραψαν ὁ καθηγητής τοῦ Πανεπιστηµίου ᾿Αθηνῶν κ. ᾿Ανδρέας Θεοδώρου, «Ἡ περὶ ᾽Αντιχρίστου ἰδέα», καὶ ὁ θεολόγος καθηγητῆς κ. ᾽Α. Δελήμπασης. «Ἡ ἐποχὴ τοῦ ᾽Αντιχρίστου». ᾽Αμϕότεροι διὰ πολλῶν Ἁγιογραφικῶν χωρίων καὶ Πατερικῶν κειμένων παρουσιάζουν μὲ τὰ τρομακτικώτερα, καὶ μελανώτερα χρώματα τὴν δαιµονικήν παρουσίαν τοῦ πλάνου, ὁ ὁποῖος θὰ καταθλίψῃ τὴν ὑπ' αὐτὸν ἀμετανόητον ἀνθρωπότητα τοῦ καιροῦ ἐκείνου. ᾿Ἐπίσης παρεμφερὲς βιβλίον ἐξέδωκεν καὶ ὁ ἁγιορείτης μοναχός Χρυσόστοµος, «Ἡ γενεαλογική τάξις τῶν Εβραίων». Ὡσαύτως τελευταίως μὲ τὸν τίτλον «Ὁ ᾽Αντίχριστος» ἐξέδωκε βιβλἰον ὁ ἀρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος.

Το πλέον περίεργον εἶναι, ὅτι τώρα τελευταίως ἐπιτείνονται αἱ φῆμαι περὶ προσεχοῦς ἐμφανίσεως τοῦ Μεσσίου τῶν Ἑβραίων, δηλαδη τοῦ ᾿Αντιχρίστου, τόσον παρὰ τοῖς Ἕβραίοις, ὅσον καὶ εἰς ὁλόκληρον τὸν κόσμον. ᾿Εσχάτως, τόσον εἷς την Αμερικῆν, ὅσον καὶ εἰς την Εὐρώπην καὶ τελευταίως καὶ εἰς τὴν Ελλάδα, προβάλλονται κινηματογραφικὰ ἔργα γύρω ἀπὸ τὸ πρόσωπον τοῦ ᾿Αντιχρίστου. Οὕτω βλέπομεν τὸ ἔργον «Προφήτης» Α΄ καὶ «Προφήτης» Β΄ νὰ παρουσιάζει μὲ Ἁγιογραφικὰ κείµενα ἓν θαυματουργὸν παιδίον μὲ μαγνητικἠν δύναμιν, ποὺ ξετρελαίνει τὸν κόσμον κοντά του καὶ φέρει τὸν ἀριθμὸν 666. Παρεμφερὲς εἶναι καὶ τὸ ἔργον ᾽Αντίχριστος Α΄ καὶ Β. Τὸ φοβερὸν καὶ ἀποκαλυπτικὸν βιβλἰον τοῦ κου Ἰωάννου Αντωνοπούλου, μεταξὺ τῶν τρομακτικῶν πληροφοριῶν ποὺ ἔχει γύρω ἀπὸ τὴν δρᾶσιν τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, διὰ τὴν ἠθικὴν καταστροφῃν τοῦ κόσµου μὲ την ἀκολασίαν καὶ ἀνηθικοποίησιν τῶν πάντων ὡς καὶ ἄλλων πολλῶν, περιγράφει την προετοιµασίαν καὶ ἐγκατάστασιν μιᾶς Σιωνιστικῆς παγκοσμίου ὑπερκυβερνήσεως Σοβιετικοῦ περιεχοµένου, ὑπὸ τὴν ἀρχηγίαν ἑνὸς εἰκοσαετοῦς νέου μὲ ἕκτακτα χαρίσματα καὶ μὲ τὸ ὄνομα Ντάμιεν, ή ᾿Αντίχριστος, μὲ προσδιορισµένην χρονολογίαν ἐπικρατῆσεως κατὰ τὸ 1984 (ἆραγε θὰ ἐπιτύχουν τὴν χρονολογίαν;) ἰδὲ βιβλίο «Συνωμοσία καὶ ἀγάπη», ὑπὸ ᾿Ιωάν. ᾽Αντωνοπούλου σελ. (331). Πανεπιστηµίου 38 ᾿Αθῆναι.
Παρόμοια εἶναι καὶ τὰ βιβλία τοῦ Dr. D. C. Yermak, «ΚΡΥΠΤΟΚΡΑΤΙΑ», «ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ», «ΤΕΡΜΑ». Τὰ τελευταῖα διατίθενται ὑπὸ τοῦ «Ορθοδόξου Τύπου» Κάνιγγος 10. ᾿Ακόμη καὶ τὸ ἀποκαλυπτικὀν βιβλίον τοῦ Τζώρτζ "Όργουελ, μὲ τὸν τίτλον «1984». Ὡς καὶ τὰ βιβλία «Προφήτης» Α.Β.Γ. Πρέπει νὰ σηµειωθῇ ἐνταῦθα, ὅτι τὰ ἀνωτέρω βιβλία, τόσον τοῦ κου Ι. ᾽Αντωνοπούλου, καὶ τοῦ Yermak ὅσον καὶ ἄλλων παροµοίων, διεκτραγωδοῦν μέν, μὲ τὰ μελανώτερα χρώματα τὴν δρᾶσιν τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων τοῦ Σιωνισμοῦ, Μασωνισμοῦ κ.ἄ., δὲν παύουν ὅμως τελικῶς νὰ βλέπουν κάποιαν ἔκτακτον σωτηρίαν, ἀπὸ τὸν κατήφορον τοῦ κόσµου, ὡς καὶ την θανατηφὀρον παγκόσµιον περίσφιξιν τῶν σκοτεινῶν δυνάµεων. ᾿Εντεῦθεν δὲν διαβλέπουν ὅτι πίσω ἀπ᾿ ὅλα αὐτά, εἶναι ὁ ἐρχόμενος ψευδομεσσίας τῶν Εβραίων ὁ ᾿Αντίχριστος. Ὅλα αὐτὰ ποὺ περιγράφουν οἱ ἀνωτέρω συγγραφεῖς, ὡς καὶ ὁ παγκόσμιος κατήφορος μαζι μὲ τὴν μεγάλην ἀποστασίαν, δὲν εἶναι προδρομικὰ σημεῖα τοῦ ᾿Αντιχρίστου κατ᾽ αὐτούς, ἐντεῦθεν καλοῦν ὅλους τοὺς καλοὺς ἀνθρωπους νὰ ἀντιδράσουν, ἄλλως χάνεται η ἀνθρωπότης μὲ ὑλικὴν καὶ ἠθικην καταστροφήν. ᾽Αλλὰ πῶς νὰ ἀντιδράσουν εἰς τὸ παγκόσµιον ὀργανωμένον κακὸν ὑπὸ τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, ὀργάνων καὶ προδρόµων τοῦ ᾿Αντιχρίστου;

Ἡμεῖς πάντως ὑποπτευόμεθα ὅτι τὸ κακὸν εἶναι μεγάλον καὶ παγκοσμίως ὀργανωμένον καὶ πλέον δὲν γίνεται τίποτε καὶ ὅτι ο ἀμετανόητος κόσμος φαίνεται ἐγκατελήφθη εἰς χεῖρας τοῦ Σατανᾶ λόγῳ τῆς θεληματικῆς ἀπομακρύνσεώς του ἀπὸ τὸν Κύριον, δι’ αὐτὸ καὶ προλειαίνει μὲ ὅλα αὐτά, τὸν ἐρχομόν τοῦ ᾿Αντιχρίστου καὶ τὴν Παρουσίαν τοῦ Κυρίου. Εντεῦθεν δὲν ἔχουν ἄδικον πολλοὶ ποὺ ὑποπτεύονται πὼς σήµερον ἔχει πλήρη ἐφαρμογὴ η προφητεία τῆς Αποκαλύψεως καὶ τοῦ Δανιήλ. (Τοῦ θηρίου μὲ τὰ δέκα κέρατα (Δανιήλ) (Ζ. 7. 8. 21-26) · «κέρας μικρὸν λαλοῦν µεγάλα... ἐποίει πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων (χριστιανῶν) ... καὶ λόγους πρὸς τὸν ὕψιστον λαλήσει καὶ τοὺς ἁγίους ὑψίστου παλαιώσει... καὶ ἀλλοιῶσαι καιροὺς καὶ νόµον ἕως ὅτου θρόνοι ἐτέθησαν καὶ Παλαιὸς τῶν ἡμερῶν ἐκάθησε»). (Δευτέρα Παρουσία καὶ κρίσις), μετὰ τὴν ἔνταξιν τῆς Ἑλλάδος ὡς δέκατον μέλος εἰς τὴν περίφηµον Σιωνιστικήν καὶ µασωνικὴν Ε.Ο.Κ. Καὶ ἐκεῖθεν θὰ ἐξέλθῃ «κέρας μικρόν» τὸ ὁποῖον θὰ ξεριζώσῃ τρἰα κέρατα (αὐτόθι), καθὼς φαίνεται ἐκ τῆς τρομακτικῆς περιγραφῆς τοῦ Δανιηλ πρόκειται περὶ τοῦ ᾿Αντιχρίστου καὶ τῆς συντελείας τοῦ κόσμου καὶ τῆς Παρουσίας ποῦ Κυρίου. Ὁ ᾿Αντίχριστος φαίνεται ἐκ τῆς Ε.Ο.Κ. ἴσως ξεκινήσῃ καὶ προβληθῃ καὶ τελικῶς θὰ ἐγκατασταθῇ εἰς το Ἰσραὴλ ὡς παγκόσμιος κυβερνήτης (σ.ι. Η εξέλιξη των γεγονότων δείχνει ότι από το Ισραήλ θα ξεκινήσει και θα προβληθεί, όπως λέει η Αγία Γραφή και ερμηνεύει ο Μέγας Αθανάσιος: «Εκ Γαλιλαίας, όθεν ο Χριστός εξήλθεν, εξέρχεται, ως φησίν η Γραφή∙ σκύμνος λέοντος Δαν και εκπηδήσει εκ Βασάν. Αύτη δε εστιν Σκυθόπολις» (ΒΕΠΕΣ 35,132)). Τὸ ὅτι ἡ Ε.Ο.Κ. εἶναι σατανοκίνητος, φαίνεται ἀπὸ τὰς πιέσεις ἐπὶ τῆς Ἑλλάδος, διὰ τὴν ἀναγνώρισιν τῆς ὁμοφυλοφιλίας, τῆς µοιχείας, τῶν ἐκτρώσεων, τῆς ἀπαλλαγῆς τῶν χιλιαστῶν πῆς ἐνόπλου θητείας, τοῦ αὐτομάτου διαζυγίου, τῆς ἀπαλήψεως ἀπὸ τὰς ταυτότητας τῆς λέξεως «Ὄρθόδοξος χριστιανός». Καὶ τίς οἶδε πόσα ἔπονται ἀργότερα.

Ἐνταῦθα µεταφέρομεν ἐνδιαφέρον χαρακτηριστικὸν απόσπασµα ἐκ τῶν περιγραφῶν περὶ συντελείας τοῦ κόσμου καὶ τοῦ ᾽Αντιχρίστου, τοῦ ἁγίου Ἱππολύτου ἐπισκόπου Ρώµης, τρίτος αἰὼν 230 μ.Χ. Τὸ ὁποῖον ἔχει πολλὰς ὁμοιότητας μὲ τὴν πολυτάραχον καὶ παραπαίουσαν ἐποχῆν µας.

...Ταῦτα προϊστορήσαμεν ἵνα γνῶτε τὴν ἐπ΄ ἐσχάτων γενησοµένην ὀδύνην καὶ ταραχήν πάντων ἀνθρώπων, την πρὸς ἀλλήλων ἀναστροφήν καὶ φθόνον καὶ μῖσος καὶ ἔριν, τὴν τῶν ποιμένων ἐπὶ τῶν προβάτων ἀμέλειαν καὶ τοῦ λαοῦ πρὸς τοὺς ἱερεῖς ἀνυπότακτον διάθεσιν. Διὸ πᾶντες τῷ ἰδίῳ θελήµατι ἐμπεριπατήσουσιν καὶ τὰ τέκνα τοῖς γονεῦσιν ἐπιβαλοῦνται χεῖρας... Πρεσβυτέρου πολιὰν οὐδεὶς αἰδεσθήσεται καὶ νεωτέρου κάλλος οὐδεὶς οἰκτειρήσεται. Οἱ Ναοὶ τοῦ Θεοῦ ὡς οἶκοι ἔσονται καὶ καταστροφαὶ ἐκκλησιῶν πανταχοῦ γενήσονται (νῦν ἐν Ῥωσία καὶ ἀλλαχοῦ) αἱ γραφαί καταφρονηθήσονται καὶ τοῦ ἐχθροῦ τὰ ἄσματα (τὰ σημερινὰ τραγούδια) πανταχοῦ τὴν γῆν ἐξάσουσιν. Πορνεῖαι, μοιχεῖαι... ἄρσενοκοιτίαι... ἐπιορκίαι τὴν γἠν πληρώσουσιν, φαρμακεῖαι καὶ ἐπαοιδίαι (μάγια καὶ μέντιουμ) ὀπίσω τούτων σφοδρῶς καὶ προθύµως ἐξακολουθήσουσι καὶ καθ΄ ὅλου ὑπὸ τῶν δοκούντων εἶναι χριστιανοί. Τότε ἐγερθήσονται ψευδοπροφῆται, ψευδαπόστολοι καὶ γόητες, ἄνθρωποι ἅρπαγες, πλεονέκται, κατάλαλοι, ἀλλήλους μισοῦντες, φθοροποιοὶ, κακοποιοὶ, μοιχοὶ, πόρνοι, (ἀρσενοκοῖται) οἱ ποιμένες ὡς λύκοι γενήσονται. Οἱ ἱερεῖς τὸ ψεῦδος ἀσπάσονται, οἱ μοναχοὶ (οἱ παρθένοι) τὰ τοῦ κόσµου ποθῄσουσιν... Οἱ δυνάσται οἰκτιρμοὺς ἆποβαλοῦνται, οἱ κριταὶ τὸ δίκαιον ἐκ τοῦ δικαίου ἀροῦσι καὶ τοῖς δώροις ἐκτυφλούμενοι ἀδικίαν ἀσπάσονται. Καὶ τί λέγω ᾱπὸ ἀνθρώπων, ὅπου καὶ αὐτὰ τὰ στοιχεῖα την οἰκείαν τάξιν ἀρνῆσονται, σεισμοὶ κατὰ πᾶσαν πόλιν, λοιμοὶ ἐπι πᾶσαν χὼραν, βρονταὶ, ἄνεμοι καὶ φοβεραὶ ἀστραπαὶ οἴκους καὶ ἀγροὺς κατακαίουσαι, καταιγῖδες ἀνέμων τὴν γῆν καὶ τὴν θάλασσαν ἀμέτρως ἐκταράσσουσαι, τῆς γῆς ἀκαρπίαι, θαλάσσης ἦχος καὶ σάλος ἀφόρητος ἀπὸ ψυχῶν καὶ ἀπωλείας ἀνθρώπων. Σημεῖα ἐν ηλίῳ, σημεῖα ἐν σελήνη, ἄστρων παρατροπαἰ, συνοχή ἐθνῶν, ἀέρων ἀκρασίαι, χαλάζης βολίδες, χειμῶνος ἀταξίαι, παγετοὶ καὶ καύσωνες ἀπαραμύθητοι, κεραυνοὶ αἰφνίδιοι.
Εμπρησμοὶ ἀδόκητοι, (φωτιὲς πυρκαγιές, δηλαδή, αὐτὰ ποὺ βλέπουμε σήμερον!). Καὶ ἁπαξαπλῶς πάσης τῆς γῆς θρῄνος καὶ κοπετὸς παραµυθίας μή ἐχούσης. 
«Ἱππολύτου. Β.Ε.Π.Ε.Σ. Τόμος 6ος σελὶς 278».

Σχόλια