Dr. Jacob Nordangard “Η Ανθρωπότητα σε Έκτακτη Ανάγκη”

Πόλεμος Μιχαήλ καί Δράκοντος. Πτῶσις τοῦ Διαβόλου καί δοξολογική ἀναφώνησις εἰς τόν οὐρανόν.Ὁ διωγμός τῆς Γυναικός ὑπό τοῦ Δράκοντος καί καταφυγή αὐτῆς εἰς τήν ἔρημον.


 

Ιερή Αποκάλυψη
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος Μονής Στομίου


- ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ No 50 -
Πόλεμος Μιχαήλ καί Δράκοντος. 
Πτῶσις τοῦ Διαβόλου καί δοξολογική ἀναφώνησις εἰς τόν οὐρανόν.
Ὁ διωγμός τῆς Γυναικός ὑπό τοῦ Δράκοντος καί καταφυγή αὐτῆς εἰς τήν ἔρημον.


Απόσπασμα της ομιλίας :

..Ώστε βλέπομε ότι εἰς τόν πόλεμον τού Μιχαήλ τού ἀρχαγγέλου καί τῶν ἀγαϑών αγγέλων κατά τού σατανά, δέν ενίκησε μόνο ο αγγελικός κόσμος αλλά καί οι ἁγιοι«Διότι, ὅπως σάς διάβασα προηγουμένως,ο ἀπ. Παύλος,καί οἱ ἅγιοι ἀνοίγουν πόλεμο μέ τόν διάβολον.Και τόν νικούν τόν διάβολον. "Αύτη ἐστί ἡ νίκη ἢ νικήσασα τόν κόσμο" λέγει ὁ Ευαγγελιστής Ιωάννης σέ μιά του ἐπιστολή. " Η πίστις ημών." Η νίκη ἡ νικήσασα τόν κόσμον,η νικήσασα τό πονηρόν ,τό κακόν. Ώστε λοιπόν εδώ ἔχουμε καί τήν νίκη τῶν αγίων. Και η νίκη αὐτή τών αγίων οφείλεται σέ τρείς παράγοντες.

Ὁ πρώτος.Μάς τό λέγει τό ιερόν κείμενον.Διά τό αἵμα τού ἀρνίου.

Είναι ἡ νίκη τού Χριστού κατά τού διαβόλου,χάριν εἰς τήν σταυρικήν ϑυσίαν Του,αλλά τήν οποία ϑυσία Του προσοικιούντες οἱ πιστοί,τήν κάνουν δική τοὺς διά τής πίστεως,εις τό θεανϑρώπινο πρόσωπο τού Ιησού Χριστού. Καί συνεπώς ο Χριστός νίκησε,αλλά ὅταν πιστεύει ο πιστός εἰς τόν Χριστόν κάνει δική του τήν νίκη κατά τού διαβόλου, δυνάμει τού αίματος τού Χριστού,πού νίκησε τόν διάβολον.


Δεύτερον.Διά τόν λόγον τής μαρτυρίας αυτών.

Είναι τό κήρυγμα τής ομολογίας πού ἔχουν οι πιστοί εἰς τό θεανϑρώπινο πρόσωπο τού Ιησού Χριστού, Ὅτι ο Χριστός ἀπέϑανε,ανέστη,ϑά ἔρϑη νά κρίνη ζώντας καί νεκρούς, καὶ ὅτι αὐτὸς είναι ορισμένος υπό τού θεού Μεσσίας, “Ὅπως λέγει ο ἀπόστολος Παύλος Φιλιπ.2,10 " εν ουδενί ετέρω ὑπάρχειν ἡ σωτηρία (δέν ὑπάρχει σέ κανέναν ἄλλο ἢ σωτηρία) καί ενώπιον τού Χριστού πάν γόνυ κάμψη ἐπουρανίων καί ἐπιγείων καί καταχϑονίων, καί πάσα γλώσσα εξομολογήσηται ὅτι Κύριος Ιησούς Χριστός εἰς δόξαν θεού Πατρός.Ὅποιος πιστός ομολογεί ότι αυτός εΐναι ο Χριστός,τότε δίδει τήν καλήν μαρτυρίαν ενώπιον τού αποστάτου κόσμου.


Καί τρίτον.Καί οὐκ ηγάπησαν τήν ψυχήν αυτών ἄχρι ϑανάτου.

Εφ᾽ ὅσον δίδουν τήν ομολογίαν τοὺς καί τήν μαρτυρία τους,αυτήν τήν καλή ομολογία καί μαρτυρία ενώπιον τού κόσμου περί τού Ιησού Χριστού οι πιστοί, επόμενον εἶναι νά ὑποστούν καί τό μαρτύριον πάσης μορφής καί φύσεως.Αυτή εξ άλλου η φράσις ὅτι οὐκ ηγάπησαν τήν ψυχήν αυτών ἄχρι ϑανάτου,μάς υπενϑυμίζεται από τά λόγια τού Χριστού πού λέγει: " Ο φιλών ( ο ἀγαπών)τήν ψυχήν (ϑά πή ζωήν) αυτού απωλέσει αὐτὴν.(θά τήν χάση,αιωνίως, δηλ. ὅποιος είναι φιλόζωος και φϑάνει νά ἀρνείται τόν Χριστόν γιατί ἀγαπάει τήν ζωούλα του.) Και ὁ μισών τήν ψυχήν αυτού (αυτός ο οποίος δέν λογαριάζει τήν ζωήν του) εν τώ κόσμω τούτῳ (στόν κόσμον αὐτόν) εἰς ζωήν αιώνιο φυλάσει αὐτήν." Δηλ. θά ζήση τήν αιωνία ζωή.Είναι τἅ ίδια λόγια,είναι τό ίδιο περιεχόμενο. Ὥστε λοιπόν ο τρίτος ὄρος νίκης κατά τού διαβόλου,είναι ἡ αυτοϑυσία τῶν πιστών υπέρ τού ονόματος τού Ιησού Χριστού,ακόμη καί μέχρι, ἀν χρειαστή, ϑανάτου μαρτυρικού....


Ολόκληρη η ομιλία στο κάτωθι βίντεο :




Σχόλια