Dr. Jacob Nordangard “Η Ανθρωπότητα σε Έκτακτη Ανάγκη”

Τό χάραγμα τοῦ Θηρίου καί ὁ οἰκονομικός ἀποκλεισμός. Ὁ ἀριθμός τοῦ ὀνόματος τοῦ Θηρίου. Χωρία ἐξ ἄλλων βιβλίων τῆς Ἁγίας Γραφῆς περί Ἀντιχρίστου. Ὀνόματα αὐτοῦ. Ἡ φυσιογνωμία του.


 Ιερή Αποκάλυψη

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος Μονής Στομίου


- ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ No 56 - 
Τό χάραγμα τοῦ Θηρίου καί ὁ οἰκονομικός ἀποκλεισμός. 
Ὁ ἀριθμός τοῦ ὀνόματος τοῦ Θηρίου. 
Χωρία ἐξ ἄλλων βιβλίων τῆς Ἁγίας Γραφῆς περί Ἀντιχρίστου. 
Ὀνόματα αὐτοῦ. 
Ἡ φυσιογνωμία του.

Ομιλία 56η πατρός Αθανασίου Μυτιλυναίου

    Εκφωνήθηκε 14/11/1982


Ευρισκόμεθα εις το 13ον κεφάλαιο. του βιβλίου της Αποκαλύψεως στον στίχο 16“ καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν”.

Εδώ ο Ιερός Ευαγγελιστής,ο οποίος πάντα συνηθίζει να δείχνει αυτήν την κατάταξη θα λέγαμε των ανθρώπων, όταν λέγει μικροί μεγάλοι, πλούσιοι, φτωχοί, δούλοι, ελεύθεροι, για να εκφράσει ότι εκείνα που ενεργεί ο ψευδοπροφήτης για λογαριασμό του αντιχρίστου είναι για όλους τους ανθρώπους. Οτι δεν θα είναι μόνο οι πλούσιοι οι οποίοι θα υποστούν την κακίαν ή τις επίδράσεις του αντιχρίστου. Ή μόνον οι πτωχοί, ή μόνον οι ελεύθεροι, ή οι δούλοι κλπ, ή μόνον οι μεγάλοι και όχι κι οι μικροί. Αλλά την σφραγγίδα του ο αντίχριστος, τη ενεργεία πάντοτε του ψευδοπροφήτου, θα την εναποθέσει εις πάντας τους ανθρώπους, αδιαφόρως φύλου, ηλικίας και κοινωνικής τάξεως. Αλλά εις αυτόν τον ένα άμεσον εξαναγκασμόν που λέγαμε την περασμένη φορά, διά να απονεμηθεί τιμή εις το θηρίο το πρώτο, τον αντίχριστον διά να προσκυνηθεί η εικόνα του, με την απειλή του θανάτου, έρχεται και ένας έμμεσος τρόπος εκβιασμού, που είναι οικονομικής φύσεως και του φυσικά και αυτός εκλείει την απειλή του θανάτου.

13-17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.

Και να γίνει ώστε να μην μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μόνον εκείνος ο οποίος θα έχει το χάραγμα, την σφραγγίδα του αντιχρίστου, που θα είναι το όνομα του θηρίου ή ο αριθμός που αντιστοιχεί εις το όνομα του θηρίου. Του αντιχρίστου. Βέβαια αυτό το "ο αριθμός" , σας εξηγώ, λέμε Αθανάσιος. Το πρώτο γράμμα ελληνικά είναι το 1, το Θ είναι το 9. Το δεύτερο Α είναι το 1. Το Ν είναι το 50. Μετά είναι το Α, πάλι 1. Το Σ είναι το 200. Το Ι είναι το 10, το Ο είναι το 70.Το Σ πάλι το 200. Αν τα βάλουμε στην σειρά το όνομά μου τι αριθμό δίνει; Δίνει κάπου 500,600,70,δεν ξέρω πόσο, ώστε ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί εις το όνομά μου. Είτε λοιπόν είναι το ίδιο το όνομα ή ο αριθμός του ονόματος είναι το ίδιο πράγμα.

Ώστε υπάρχει εδώ ένας οικονομικός αποκλεισμός. Προσέξτε έδώ αυτό το σημείο του οικονομικού αποκλεισμού,

Όταν σας έλεγα και πέρυσι αναφερόμενος σ' αυτόν τον οικονομικό αποκλεισμο, κάνοντας ένα άλμα εις το 13 κεφάλαιο ενώ ήδη ευρισκόμεθα πιο μπροστά, επειδη σας είχα, έτσι εκτάκτως αναφέρει ένα περιστατικό το οποίο και σήμερα θα αναφέρω, μερικοί από σας τρομοκρατηθήκατε. Και είπατε δηλαδή θα υπάρχει ένας τρόπος που να μην μπορούμε να διακινηθούμε οικονομικά, που οι τράπεζες συνήθως είναι εκείνες που δημιουργούν την διακίνηση, γιατί θα δούμε λίγο πιο κάτω οι τράπεζες μπαίνουν στην μέση. Δηλαδή θα έχουμε κάποια δυσκολία; Πάρτε την περίπτωση που οι τράπεζες είχαν απεργία και είδατε αμέσως υπήρχε μία οικονομική παράλυση στην αγορά. Αν υποτεθεί ότι αυτό δεν είναι γενικευμένο αλλά είναι μόνο για πρόσωπα τα οποία δεν θα εξυπηρετούντο οικονομικά από τις τράπεζες ή από την αγορά γενικώς, ούτε να αγοράσουν – θα πηγαίνεις στον μπακάλη και θα του λές ,δώσε μου ένα κιλό ζάχαρη, ή στον φούρναρη δώσε μου ένα κιλό ψωμί. Θα σου πειΈχεις το χάραγμα, έχεις την σφραγγίδαΉ οποία θα είναι στο χέρι ή στο μέτωπο. Εάν την έχεις ψώνισε ότι θέλεις. Δεν την έχεις; Δεν θα ψωνίσεις τίποτα. Ή είσαι παραγωγός. Αυτό θα πει, δεν θα μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει. Είσαι παραγωγός και θα θέλεις να πουλήσεις το εμπόρευμά σου, δεν θα σου αγοράσουν το εμπόρευμά σου, την παραγωγή σου, εάν δεν έχεις το χάραγμα του αντιχρίστου. Αντιλαμβάνεσθε, είναι ένας εκβιασμός φοβερός και δεν ξέρω οι άνθρωποι πώς θα μπορούσαν σ' αυτό το σημείο να αντισταθούν, να αντιδράσουν, πραγματικά για να δειτε πόσο φοβερές θα είναι εκείνες οι ημέρες του αντιχρίστου,

Ποια όμως είναι αυτή η σφραγγίδα περί της οποίας ο λόγος; Ποιο είναι το χάραγμα; Χάραγμα τότε την εποχή εκείνη, που εγράφετο η Αποκάλυψη. ήτο η αυτοκρατορική σφραγγίδα, και έτσι ελέγετο χάραγμα. Θυμηθήτε ακόμη την εποχή του Ναβουχοδονόσορος ή άλλων βασιλέων παλαιών που ως σφραγγίδα είχαν το δαχτυλίδι τους το οποίον επάνω όπως εμείς σήμερα έχουμε μία πέτρα, ενδεχομένως κάπως έτσι, ένα διαμάντι,μια πολύτιμη πέτρα, εκείνοι είχαν κάποια χαράγματα εκεί και ετίθετο σφραγγίδα επάνω εις τα έγγραφα και η σφραγγίδα αυτή ήταν στο χέρι πάντα του βασιλέως. Δεν ήταν κάπου σ'ένα ντουλάπι, σ' ένα συρτάρι που θα μπορουσε ο γραμματέας να την χρησιμοποιεί, ήταν στο χέρι του βανιλέως.με την σφραγίδα του. Εάν υποτεθεί ποτέ ότι ο βασιλεύς έδινε σε κάκοιoν το δακτυλίδι του, δηλαδή την σφραγγίδα -να το πως έτσι, την μεγάλη σφραγγίδα του κράτους, να μιλήσω με μια σύγχρονη έκφραση- σήμαινε ότι αυτός που έπαιρνε την σφραγίδα είχε μεγάλη δικαιοδοσία. Και μεγάλη εξουσία, σπουδαίο αυτό.

Από εκεί λοιπόν είναι παρμένη η έκφραση “χάραγμα”, δηλαδή σφραγγίδα, που τι άλλο θα είναι παρά η σφραγγίδα με το όνομα ή τον αριθμόν του αντιχρίστου. Πιστεύω θα ενθυμήσθε, όταν πέρυσι την άνοιξη σας είχα αναφέρει ένα περιστατικό που μου είχε διηγηθεί ο κ. Σωτηρόπουλος, ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος, θεολόγος, του"Σταυρου". Είχε έλθει στην Λάρισα, είχε κάνει και μια ομιλία εδώ στόν Σάπφειρο και ήρθε στο μοναστήρι, τον φιλοξενήσαμε, και μου είπε αυτό που τότε σας είχα πει και δεν μπορούσα να το κρατήσω περισσότερο, ήθελα να σας το πω αμέσως, αν και ήταν κάτι που άνηκε σ' αυτό το σημείο που σήμερα αναλύουμεΜε δυο λόγια να σας το ξαναπώ:

Κάποιος ορθόδοξος ιερεύς στην Αμερική, του είπε ότι ετοιμάζουν οι τράπεζες της Αμερικής μία μέθοδο ταυτότητος των καταθετών -γιατί σήμερα για να πάρεις χρήματα από την τράπεζα, να κάνεις μία ανάληψη χρημάτων, φυσικα θα πάς με την ταυτότητά σου κλπ- ετοιμάζουν μία μέθοδο ώστε η ταυτότητα να είναι ανεξιτήλως χαραγμένη στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο με ακτίνες λέιζερ. Οπότε στο χέρι σου όταν θα είναι αυτή η σφραγγίδα δεν θα είναι εξωτερικά τίποτε, πρέπει να βάλεις το χέρι σου σ' ένα ειδικό μηχάνημα για να γίνει η αποκάλυψις της σφραγγίδος, ότι είσαι εσύ αυτός που είσαι και αυτό βέβαια σας είπα θα είναι ανεξίτηλο, ή στο χέρι το δεξί ή στο μέτωπο. Θα είναι δύο αριθμοί. ένας γενικός και ένας ατομικός. Ο γενικός αριθμός θα είναι ο 666 και ο ατομικός αριθμός θα είναι ο αριθμός μητρώου σου που είσαι στα κατάστιχα της τραπέζης, ως καταθέτης. Θα είναι ο ατομικός σου αριθμός, θα μου πείτε, γιατί να χρησιμοποιηθούν δύο αριθμοί ,δέν θά ήτο αρκετός, ας πούμε ότι είναι έξυπνος τρόπος αυτός, μία ταυτότητα ανεξίτηλη που κανείς με τον τρόπο αυτό ότι και να κάνει, ότι είναι τα δακτυλικά μας αποτυπώματα επί παραδείγματι, που όπως και όπου να κινηθεί θα δώσει μία πιστότητα της ταυτότητός του. Αν θά ήτο αρκετό να τεθεί ένας μόνο αριθμός, ο ατομικός αριθμός; Τί θα εχρειάζετο ο γενικός αριθμός 666; Αγαπητοί μου εδώ υπάρχει κάτι το καταπληκτικό.

'Οπως θα ξέρετε τα χρήματα, τα πολλά χρήματα που διακινούνται μέσα στις αγορές του κόσμου ολοκλήρου ανήκουν σε χέρια Εβραϊκά. Αυτό το ξέρετε. Οι Εβραίοι δεν είναι πολλοί εις τον κόσμον. Είναι έντεκα εκατομμύρια. 'Ολοι οι Εβραίοι σε όλον τον κόσμο. Αλλά κρατουν κατά έναν συντριπτικό ποσοστό την οικονομία του κόσμου. Συνεπώς αυτοί οι άνθρωποι ρυθμίζουν τα πράγματα. Αλλά τι θα ενδιέφερε αυτούς και τι σχέση έχουν αυτοί με τον αριθμόν 666; Οι Εβραίοι έχουν μείνει άπιστοι εις τον Ιησούν Χριστόν και φυσικά αναμένουν άλλον Μεσσία. Είναι μια μερίδα, οι λεγόμενοι Σιωνιστές, οι οποίοι έχουν Μεσσιανικές προσδοκίες, αλλά υλιστικού τύπου,υλιστικής διαστάσεως. Είναι γνήσιοι απόγονοι εκείνων των Εβραίων της εποχής του Χριστού, που ζήτησαν τον Μεσσία να είναι εθνικός απελευθερωτής και που και που θα τους έδινε να φάνε με χρυσά κουτάλια, να το πώ κατά την δημώδη έκφραση. Οι ελπίδες τους βεβαίως διεψεύσθησαν εις το πρόσωπο του Ιησού Χριστού, γι'αυτό και τον εσταύρωσαν. Βέβαια είναι κι άλλα τα αίτια, τον εφθόνησαν, το λέγει σαφώς ο Ευαγγελιστής Ιωάννης ότι "διά φθόνου παρέδωκαν αυτόν". Πότε όμως; Όταν είδαν να διαψεύδεται η ελπίδα των ότι θα μπορούσε να σπαθεί Μεσσίας όπως τον περίμεναν. Βεβαίως οι προφήται δεν μιλούσαν για έναν τέτοιο Μεσσία. Αλλά μέσα στην παραζάλη της δίψας των και της πείνας των για ελευθερία και για πλούτο δεν ερμήνευαν σωστά τούς προφήτας. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο. Με το κριτήριο των παθών ηρμήνευαν τάς Γραφάς. Κι όταν κανείς ερμηνεύει τις Γραφές με το κριτήριο των παθών οπωσδήποτε θα ερμηνεύσει λανθασμένα, έτσι δεν έβλεπαν ότι ο Μεσσίας είναι παθητός .Και σκανδαλίστηκαν όταν είδαν τον Μεσσίαν, τον αναμενόμενον, επί του Σταυρού. Οι θεσεις που έλεγαν, αν είσαι εσύ ο Χριστός κατέβα από τον Σταυρόν να δούμε και να πιστέψουμε, γιατί πάντα είχαν μέσα στο μεδούλι τους την αναζήτηση θαύματος, που δεν είναι πάντα τεκμήριο το θαύμα. Γιατί θαύματα θα κάνει και ο ψευδόχριστος και ο αντίχριστος. Δεν είναι πάντοτε το κριτήριο αυτό. Ωστόσο διαψεύσθησαν.

βεβαίως την Αγία Γραφή την γνωρίζουν, την Κ.Δ .οι Εβραίοι. Βεβαίως γνωρίζουν ότι ο αριθμός 666 είναι ένας μεσσίας, ο οποίος θα είναι και λέγεται από τους Χριστιανούς αντίχριστος. Οι άνθρωποι αυτοί όμως παρέδωκαν πλέον την καρδιά τους εις τον σατανά. Σαφώς ο Χριστός είπε ότι εκείνος που δεν έχει τον Υιόν δεν έχει ούτε τον Πατέρα. Ακούστε αυτό, είναι τρομερό! Αυτός που δεν έχει τον Υιόν δεν έχει ούτε τον Πατέρα κι εκείνος που δεν έχει τίποτα τότε είναι άθεος. Τότε λοιπόν οι Εβραίοι, αφού δεν έχουν τον Υιόν,δέν επίστευσαν, άρα δεν έχουν ούτε τον Πατέρα,άρα είναι άθεοι. 'Αρα λοιπόν έχουν κυβερνηθεί, έχουν ήδη πια κατακτηθεί από τον διάβολο. Και εφόσον είναι άνθρωποι με παχυλές υλιστικές θέσεις,δεν βλέπουν τίποτα άλλο μπροστά τους παρά τα χρήματα και την κοσμοκρατορία. Πώς θα εξυπηρετηθούν; Θα εξυπηρετηθούν μόνο αν δεχθούν έναν μεσσία που θα σταθεί αντίπαλος του Ιησού Χριστού. Ήδη διαισθάνονται ότι αυτός είναι εκείνος που φέρει τον αριθμό 666 στο βιβλίο της Αποκαλύψεως.

Κάνει εντύπωση! Κάνει εντύπωση! Αλλά γιατί κάνει εντύπωση; Ενθυμείσθε πέρυσι που σας είχα διαβάσει από μια μασσωνική προσευχή του 30ου βαθμού, που αποτείνεται προς τον Μπαφομέτ, που δεν είναι παρά ο διάβολος. Είναι ένα άγαλμα, που είναι ο τραγοπόδης θεός,ο Πάν ας το πούμε, ή ένας μισός άνθρωπος και μισός τραγί με κέρατα, έχει ουρά, και τα πόδια, και τα χέρια είναι ανθρώπινα, τα πόδια είναι τραγίσια και κάθεται σταυροπόδι, κι αυτόν προσκυνούν. Ο Μπαφομέτ δηλαδή ο διάβολος, σας το ξαναλέω άλλη μια φορά. Και θα πείτε γιατί τον προσκυνούν, οι άνθρωποι προσκυνούν αυτόν, καί υβρίζουν τον Γιαχβέ, τον Κύριον,τον Θεόν ότι είναι ο εχθρός του πολιτισμού, εχθρός της προόδου, κλπ κλπ, ενώ ο Μπαφομέτ, ο διάβολος, είναι εκείνος που προάγει τον πολιτισμόν. την επιστήμη την τεχνική, την τέχνη, τις ηδονές του κόσμου τούτου. Από την άλλη μεριά το Ευαγγέλιο δεν αρέσει. Αλλά και η Π.Δ. ως ασκητική, διότι, θυμηθείτε τους Εβραίους στην έρημο αγαπητοί μου, πόσες φορές εγόγγυσαν όταν ο Θεός τους είχε υπό παιδαγωγία μόνο με το "μάννα". Αυτοί θέλανε και κρέας και τα σκόρδα και τα κρεμμύδια και τα ψάρια της Αιγύπτου, και θέλησαν να γυρίσουν πίσω και να αθετήσουν την επαγγελία του Θεου γιά μιά γή επαγγελίας, υποσχέσεως. Συνεπώς οι Εβραίοι δεν θέλουν τον Θεό. Αλλά θέλουν έναν μεσσία,έναν θεό που θα τους δώσει υλικά αγαθά. Γι αυτό το λόγο απορρίπτουν τον Θεό της Π.Δ., απορρίπτουν και τον Ιησού Χριστόν ως μεσσία και θέλουν έναν που θα τους δώσει ευημερία. Και όταν ξέρουν ότι αυτός θα κυβερνησει τον κόσμο εξ ονόματος των Εβραίων και όπως θα δούμε στην συνέχεια, θα είναι Εβραίος, τότε λοιπόν χωρίς να γνωρίζουν ακόμη ποιός θα είναι αποδέχονται τον αριθμόν 666 που είναι το χαρακτηριστικόν της δικής τους επικρατήσεως παγκοσμίως. Έτσι εξηγούνται τα πράγματα.

Αν διαβάσετε το τελευταίο πρωτόκολλο των σοφών της Σιών, το τελευταίο, πώς ζητούν και θέλουν να διαμορφωθεί ο μέλλον βασιλεύς,απόγονος του Δαυίδ όπως λέγουν, ο αστήρ του Δαυίδ που θα βασιλεύσει στους Εβραίους και θα γίνει κοσμοκράτωρ,αγαπητοί μου θα βρείτε χαρακτηριστικά γνωρίσματα όπως μας τα λέγουν οι Πατέρες για τον μέλλοντα αντίχριστο. Υπάρχουν στοιχεία τα οποία θα τρομάξετε αν ακούσετε για τον αντίχριστο, πόσο θαυμάσιος άνθρωπος θα είναι, στην αρχή. Στην αρχή! Έτσι,τι το περίεργο αν ζητούν να βάλουν αυτούς τους δυό αριθμούς, τον αριθμό 666 και τον αριθμό τον ατομικό.

Πάντως, όπως ξέρετε, επειδή κάθε προφητεία δεν έγινε από άνθρωπο, αλλά από το Πνεύμα του Θεού, ή το καταλαβαίνουν ή δεν το καταλαβαίνουν οι άνθρωποι, γίνονται υπηρεται της πληρώσεως των προφητειών του Θεού. 'Οταν επί παρα5cίγματι ανά πάσα στιγμή ο Ευαγγελιστής Ιωάννης βλέπει πως ο Χριστός σταυρώνεται και λέγει, και διεμέλισαν τα ιμάτια του Κυρίου, γιατί ήτανε γραμμένο, και ότι ο κύριος δέν συνεθλίβησαν τα οστά του, όπως των δύο ληστών. Γιατί ήτανε γραμμένο, λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης “και οστούν ου συντρηβήσεται αυτού."

Ανά πάσα στιγμή βλέπει την Γραφή ,μα την Γραφή δεν την διάβαζαν οι Εβραίοι; Σπουδαίοι ραββίνοι υπήρχαν. Δεν διάβαζαν; Και όμως αγαπητοί μου εξεπλήρωναν τίς προφητείες χωρίς να το καταλαβαίνουν.

Και συνεχίζει η Αγία Γραφή:

13-18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς'. Το Χ είναι το 600, το Ξ είναι το 60 και το ΣΤ είναι το 6. 666

Εδώ λέγει είναι η σοφία. Αυτός που έχει νου ας ψηφίσει τον αριθμόν του θηρίου,να τον βρείΝα τον βάλει κάτω να τον βρει. Γιατί είναι αριθμός ανθρώπου. Όταν λέγει αριθμός ανθρώπου, θα πει είναι όνομα ανθρώπου και μάς δίνει όπως σας είπα και τον αριθμό.

Αλλά, για προσέξτε όμως λίγo εδώ, ποιά είναι αυτή η σοφία; ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· Προφανώς ομιλεί περί της Θείας Σοφίας, κι όχι περί της σοφίας ως προϊόντος του ανθρωπίνου νου. Και, που σημαίνει ότι εκείνα που γράφω και σας λέγω,ώδε η σοφία, είναι κατανοητά μόνον κατόπιν Θείας Αποκαλύψεως και Θείου Φωτισμού. Θα μου πείτε μέχρι τώρα απεκαλύφθει το όνομα σε κάποιους σπουδαίους; Δεν απεκαλύφθει αγαπητοί μου. Αν απεκαλύφθηίσως να απεκαλυφθη στον Ιερόν Ευαγγελιστή Ιωάννη. Διότι ήδη βρήκαμε στην Αποκάλυψη, που του λέγει ο Θεός, “αυτά δεν θα τα γράψεις." Το ίδιο πράγμα στον Δανιήλ, ο οποίος κι αυτος προφητεύει για τον αντίχριστο. Και του λέγει ο Θεός “αυτά δεν θα τα γράψεις." Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι υπάρχουν κάποιες αποκαλύψεις που δεν αφορούν εις την Εκκλησίαν, αφορούν μόνο εις το πρόσωπο του προφήτου που γράφει τις προφητείες. Ειδικά μόνο, διότι θα μπορούσε να αναρωτηθεί ο Ιωάννης “Κύριε σε παρακαλώ πές μου, ποιός είναι αυτός ο λυμεώνας, ο καταστροφεύς της Εκκλησίας αλλά και σύμπαντος κόσμου, πες μου ποιος είναι; Θα σου πω ποιος είναι, είναι αυτός, αλλά δέν θα το γράψεις τ' όνομά του. Θα γράψεις μόνο τον αριθμό του ονόματός του. Κι επειδή στον αριθμό του ονόματος ταιριάζουν πολλά ονόματα, δεν μπορεί κανείς να εντοπίσει αμέσως. Δεν μπορεί καθόλου, τίποτα,είναι αδύνατον.

'Ισως ακόμη, το όνομα του λυμεώνος, του υιού της απωλείας και της ανομίας, αυτό το όνομα να το εγνώριζε και ο Απόστολος Παύλος. Ίσως. Να τους αποκαλύφθη δηλαδή. Ή αν θέλετε, μπορεί να εγνώριζαν το όνομα του αντιχρίστου οι 12 Απόστολοι. Και να το κράτησαν μυστικό. Και αυτό να μην κατετέθη. Να μην έχει κατατεθεί και δεν κατετέθη φυσικά στην Εκκλησία και αγνοούμε ποιος μπορεί να είναι. Κρατήθηκε μόνο για λογαριασμό τους. Τότε θα ερωτήσετε, γιατί ο Ευαγγελιστής Ιωάννης δημιουργεί αυτήν την πρόκληση και λέγη ώδε η σοφία, εδώ είναι η σοφία. Κι αυτός που έχει νου ας ψηφίσει τον αριθμό του θηρίου. Γιατί είναι αριθμός ανθρώπου. Σε προκαλεί! Ε, λοιπόν αγαπητοί μου, θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή η πρόκλησις δεν είναι όπως θα την φανταζόμαστε, μία πρόκληση, αλλά όσο και κυρίως να προκληθεί η προσοχή του αναγνώστου στην περιέργειά του, ποιος άραγε να είναι και μέσα του ν' αρχίσει να αισθάνεται μερικά πράγματα, ότι πρέπει να προσέχει τον ερχόμενο αντίχριστο. Και ότι ακόμα, αυτό δεν το στερεί η Αγία Γραφή, θα δοθούν πάρα πολλά χαρακτηριστικά της φυσιογνωμίας του αντιχρίστου,ώστε δεν θα λείπει παρά μόνο το όνομα. Συνεπώς το όνομα θα το μάθετε ως να λέγει όταν γνωρίζετε όλα τ'άλλα χαρακτηριστικά, κι όταν θα έρθει ο αντίχριστος θα πείτε “είναι αυτός”. Συνεπώς είναι μία πρόκληση περισσότερο της προσοχής. Οχι της περιεργείας. Βέβαια ξέρουμε ότι ο άνθρωπος είναι περίεργος και μέσα στην ιστορία έγιναν πολλές απόπειρες να αποκρυπτογραφηθεί ο αριθμός 666. Ομως ματαίως. Ματαίως. Διότι τίποτα δεν αποκάλυψε ο αριθμός αυτός. Σας είπα ταιριάζει σε πολλά ονόματα. Χρησιμοποιήθηκε το ελληνικό αλφάβητο, χρησιμοποιήθηκε το λατινικά αλφάβητο, χρησιμοποιήθηκε το εβραϊκό αλφάβητο, κατά την ταπεινή μου και φτωχή μου γνώμη, που φυσικά είναι αυτό που δέχεται και η Εκκλησία κυρίως, είναι μάλλον το Ελληνικό αλφάβητο. Εφόσον το βιβλίο της Αποκαλύψεως γράφτηκε ελληνικά πρέπει να χρησιμοποιηθεί το ελληνικό αλφάβητο και όχι το λατινικό. Για να δείτε δε, τι τραβηγμένες ερμηνείες έχουν κάνει, φερ' ειπείν,βάζουν Λατίνους να πουν ότι οι Λατίνοι είναι αντίχριστοι και το λατι, το "τί" το γράφουν με "ει" και περισπωμένη, ενώ δεν γράφεται έτσι, γράφεται με "Ι". Γιατί; Γιατί βγαίνει ο αριθμός 661, για να βάλουν πέντε ακόμα νούμερα, και βάζουν και το ε και το κάνουν Λατείνος, με “ΕΙ”Βεβαίως.

Ή το “αρνούμαι" του Ιππολύτου, “αρνούμαι", γιατί λέγει δεν θα είναι όνομα, αλλά θα είναι το "αρνούμαι τον Ιησούν Χριστόν”. Το”αρνούμαι" το “μαι”το γράφουν με “ε”. Διότι έτσι οικονομείται ο αριθμός. το “ε” είναι 5 νουμερα ενώ το “αι “είναι 15 νούμερα. Δηλαδή 10 νουμερα παραπάνω, Αυτά είναι τραβηγμένες ερμηνείες.Τίποτα απ' όλα αυτά δεν υπάρχει, τίποτα το ασφαλές. Τότε τί; Ε ακούσατε το, που, θα παρακαλέσω, επειδή πάρα πολλές φορές κυκλοφορούν αυτά τα ονόματα, συγκεκριμένα εδώ η ΧΟΕ που υπάρχει εδώ στην Λάρισα, που είναι πεντηκοστιανοί, εδώ στην Λάρισα, από τους αδελφούς Χασιώτη, που σας έχω κι άλλοτε πει, και προσέχετε πάλι σας ξαναλέγω, μη βρεθήτε σε κύκλους τους. είναι πεντηκοστιανοί, είναι αιρετικοί! Υπεστήριζαν ότι ο αντίχριστος φέρει το όνομα Γουλιέλμος 2ος. Δέν βγαίνει ακριβώς τώρα, πώς το υπεστήριζαν,δεν ξέρω, Γουλιέλμος 2ος. Τρέχα γύρευε.

Επειδή λοιπόν υπάρχουν διαρκώς αυτές οι προκλήσεις,κι ο άνθρωπος είναι περίεργος και μπορεί να πέσει θύμα της περιεργείας του, ακούστε τον χρυσούν κανόνα της Εκκλησίας. Είναι του αγίου Ειρηναίου “Κατά αιρέσεων" στο 5ο βιβλίο, 30 παράγραφος και μετά του αγίου Ανδρέα Καισαρείας, στην ερμηνεία που κάνει στην Αποκάλυψη. Ακούστε πρώτα του αγίου Ειρηναίου:

" Ασφαλέστερον και ακινδυνότερον το περιμένειν την έκβασιν της προφητείας ή το καταστοχάζεσθαι και απομαντεύεσθαι ονόματα τυχόντα πολλών ονομάτων ευρεθήναι δυναμένων εχόντων τον προηρημένον αριθμόν."

Ότι είναι ασφαλέστερον και ακινδυνότερον το να περιμένει κανείς την πλήρωσιν της προφητείας ότι θα έρθει ο αντίχριστος, παρά να κάθεται κανείς να σκέφτεται και να προσπαθεί να απομαντεύσει ποιός άραγε μπορεί να είναι ο αντίχριστος.

Ο δε άγιος Ανδρέας Καισαρείας γράφει:

“και την μέν ακρίβειαν της ψήφου,ως και τα λοιπά τα περί αυτού γεγραμμένα,ο χρόνος αποκαλύψει και η πείρα τοίς νηφουσιν."

Αυτό είναι και γραμματικό. Μάλιστα αν επιτρέπεται, για να το κάνω πιο ευνημόνευτο θα μείνω σε δυο λέξεις, τρεις λέξεις: “ο χρόνος αποκαλύψει και η πείρα τοίς νήφουσιν”. Ο χρόνος πράγματι αποκαλύπτει τις προφητείες. Αλλά πώς θα μπορεί να γίνει αντιληπτό ότι ήρθε η πλήρωσις της προφητείας. Ο χρόνος πληρώσεως της προφητείας. Όταν έχει κανείς πείρα πνευματική και νήψιν. Ακούσατε το. Και νήψιν! Τί είναι αυτή η νήψις; Νήψις καρδίας. Από το νήφω, που θα πεί κατά λέξη εγκρατεύομαι οίνου και συνεπώς είμαι νηφάλιος. 'Εχω καθαρό μυαλό. Αλλά όπως είναι γνωστό, τα πάθη δημιουργούν μέθην. Σκοτασμόν του νου και της καρδίας. Όταν δεν έχω λοιπόν αυτήν τη μέθη των παθών, δηλαδή βρίσκομαι εις μίαν νηπτικήν κατάστασην, η καρδιά μου πραγματικά νήφει, τότε θα μπορώ να βλέπω το κάθε τι, και να ερμηνεύω αυτό που συμβαίνει στην Ιστορία. Όπως γράφει ο άγιος Ιγνάτιος στον άγιο Πολύκαρπο ότι “τους καιρούς καταμάνθανε τον αναμενόμενον προσδόκα”, κι όπως θα δούμε λίγο πιο κάτω, η Δευτέρα του Χριστού παρουσία, συνδέεται χρονικά άμεσα με την εμφάνιση του αντιχρίστου. Διότι ευθύς μετά θα έρθει ο Χριστός. Μετά τον αντίχριστον, ευθύς μετά. Συνεπώς όταν λέγει εδω “τούς καιρούς καταμάνθανε" είναι πολύ σπουδαίο. Δηλαδή να τους μελετάς τους καιρούς. Να βλέπεις. Για να μπορείς όμως, να μελετάς και να βγάζεις συμπεράσματα πρέπει να έχεις καρδιά νηφουσα, δηλαδή καρδιά που να είναι καθαρή, καθαρή από πάθη. Να είσαι ο άνθρωπος ο πιστός, να μην έχεις κυριευθεί από πάθη και κακίες και ελαττώματα, και τότε θα μπορείς να βλέπεις. Πολύ λοιπόν επιγραμματικά λέγει ο άγιος Ανδρέας Καισαρείας ότι “ο χρόνος αποκαλύψει και η πείρα τοίς νήφoυσι”. Πολύ παραπάνω δε όταν οι δύο προφήται, ο προφήτης Ηλίας και ο Ενώχ θα δείξουν τον αντίχριστο και θα πουν "αυτός είναι”. Τότε οι μεν άπιστοι θα δυσαρεστηθούν, γιατί θα είναι το ίνδαλμά τους ο αντίχριστος, όπου και τελικά θα θανατωθούν από τον αντίχριστον, οι πιστοί όμως θα πούν "αυτός είναι”. Και δεν θα είναι μόνο η πείρα η προσωπική και η νήψις της καρδίας των, που θα διακρίνουν από τα πολλά γνωρίσματα που δίνει η Αγία Γραφή της προσωπογραφίας του αντιχρίστου, αλλά θα είναι και οι δύο προφήται που θα δώσουν την επιμαρτυρία τους διά το πρόσωπο του αντιχρίστου.

Και συνεχίζει ο άγιος Ανδρέας: “ H γαρ έδει, σαφώς γνώσθήναι το τοιαυτον όνομα,ο τεθεάμενος αν αυτό απεκάλυψεν". Γιατί αν έπρεπε να γνωσθεί σαφώς αυτό το όνομα του αντιχρίστου, εκείνος που το είδε (γι'αυτό σας είπα ότι υπάρχει η πιθανότης,ότι ο άγιος Ιωάννης εγνώριζε το όνομα,ο τεθεάμενος,αυτός που έχει δει το όνομα,το είδε γραμμένο), θα το απεκάλυπτε. “ Αλλ'ουκ ηυδόκησεν η θεία χάρις εν θεία βίβλω το του λυμεώνος όνομα γραφήναι".

Δεν ευδόκησε η Χάρις του Θεού, να γραφεί το όνομα του λυμεώνος, του καταστροφέως αυτού, να γραφτεί στο βιβλίο της Αγίας Γραφής. “Ως εν γυμνασίας τε λόγω, πολλά εστίν ονόματα των αριθμόν τούτον περιέχοντα, προσηγορικά τε και κύρια". Είναι πραγματικά σαν μια γυμνασία της περιεργείας. Να ξέρει κανείς να πει, ε, πολλά ονόματα βγαίνουν. Α,όχι λοιπόν, δέν θα είμαι περίεργος. Θα περιμένω όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου.

Εάν όμως αγαπητοί μου τεθεί μία απορία, τότε, αφού δεν αποκαλύπτεται το όνομα, δεν αποκρυπτογραφείται ο αριθμός, τότε γιατί να τεθεί; Για ποιο λόγο να τεθεί; Έτσι απλώς ετέθη; Μήπως ο προφήτης παίζει; Ο προφήτης δεν παίζει. Ο προφήτης γράφει σοβαρά και κάτω από την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος. Τότε τι έννοια έχει αυτό; Απλούστατα,όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου τότε οι άνθρωποι θα αισθανθούν ότι επαληθεύεται η προφητεία. Ο Χριστός έλεγε για πράγματα που θα συνέβαιναν σε λίγες ώρες ή σε μια μέρα ή σε δυο τρεις μέρες. Σας τα είπα λέγει αυτά όταν θα γίνουν για να πιστέψετε.

Φερ'ειπείν την Μεγάλη Πέμπτη το βράδυ, τους λέγει:” Απόψε θα σκορπισθούν τα προβατα γιατί θα παταχθή ο ποιμήν. Απόψεσυ Πέτρε θα με αρνηθείς".Τα ξέρετε τα πιο πολλά να μην τα πολυλογώ- και οι άλλοι θα με αρνηθήτε. Σε τρείς μέρες θα αναστηθώ. Εσείς θα λυπηθήτε κι ο κόσμος θα έχει χαρά για την σταύρωσή μου. Αλλά μην φοβόσαστε και η γυναίκα,λέει άμα γεννήσει,ενώ πάει να γεννησει έχει λύπη, όταν όμως γεννησει έχει χαρά γιατί έφερε άνθρωπο στον κόσμο, και σεις, θα χαρή η ψυχή σας, η καρδιά σας όταν θα με ξαναδείτε πάλι. Σας τα είπα (σαφώς το λέγει αυτό ο Κύριος εκεί) σας τα είπα ώστε όταν γίνουν να πιστέψετε. Δηλαδή η προφητεία αγαπητοί μου είναι το μεγαλύτερο τεκμήριο αλήθειας και γνησιότητος. Δεν είναι το θαύμα. Γιατί θαύματα θα κάνει έστω και ψεύτικα κι ο αντίχριστος, κι ο διάβολος κάνει θαύματα. Μήπως ο πνευματισμός και η μαγεία δεν κάνουν θαύματα; Αλλά εκείνο που είναι αδιάσειστο τεκμήριο αλήθειας είναι η προφητεία. Ο διάβολος δεν ξέρει το μέλλον. Και δεν μπορεί να δώσει προφητεία. Και άλλοτε σας το είπα, στο βρόντο λέει μερικά πράγματα. Και οι άνθρωποι που θα πιστέψουν στον διάβολο, ο Θεός επιτρέπει για την τιμωρία τους στέλνοντας πλάνης πνεύμα, να επαληθεύσει εκείνο το οποίο επιστεψαν εις τον διάβολο, στο όνειρο, στην πρόρρηση της γύφτισσας, της καφετζούς, του πνευματιστού. Να επαληθεύσει μόνο και μόνο σαν μια τιμωρία ή παιδαγωγική ή καταδικαστική. Φοβάμαι καταδικαστική. Διότι το πνεύμα της πλάνης είναι η εσχάτη τιμωρία που μπορεί να δώσει ο Θεός. Το λέγει η ιδία η Αγία Γραφή αυτό, η Π.Δ., το πνεύμα της πλάνης,το λέγει και ο Απόστολος Παυλος πρός Θεσσαλονικείςθα το δούμε λίγο πιο κάτω. Γι αυτό το λόγο λοιπόν η προφητεία είναι προνόμιο μόνο του Θεού. Γι'αυτό το λόγο ετέθη, δια να πληρωθεί η προφητεία, και οι άνθρωποι της εποχής εκείνης ( μπορεί να είναι η εποχή μας, μπορεί να είναι η επομένη γενιά, δεν το ξέρουμε) να πουν αληθής η προφητεία. Πρέπει να προσέξουμε.

Εδώ αγαπητοί μου τελειώνει το 13ο κεφάλαιο που αναφέρεται με στυγνό βέβαια τρόπο στον αντίχριστο, άν θέλετε στο πρώτο θηρίο, τον δράκοντα, τον διάβολο, στο δεύτερο θηρίο, που έρχεται από την θάλασσα, τον αντίχριστο, και το τρίτο θηρίο που είναι ο ψευδοπροφήτης. Τώρα εδώ ο Ιερός Ευαγγελιστής παρακάτω βάζει ένα ιντερμέντζο, βάζει κάτι ευχάριστο. Για να δώσει, στην συνήθεια του είναι, έναν τόνο αναψυχής στον αναγνώστη, ύστερα από την καταπίεση της ψυχής του από τα δυσάρεστα να συμβούν. Πριν όμως πάμε στο 14ο κεφάλαιο, για να δούμε αυτό το ιντερμέτζο, που είναι οι 144.000 παρθένοι που ακολουθούν το Αρνίον όπου αν υπάγει και είναι μια ωραιοτάτη εικόνα, ωραιοτάτη! Σάς ειχα υποσχεθεί ότι θα πρέπει να δούμε το θέμα του αντιχρίστου όχι μόνο από την πλευρά της Αποκαλύψεως, αλλά και από ολόκληρη την Αγία Γραφή, τι μαρτυρίες έχουμε για τον αντίχριστο από ολόκληρη την Αγία Γραφή, Καινή και Παλαιά Διαθήκη,για να μην νομισθεί ότι είναι ένα μόνο σημείο της Αγίας Γραφής, η Αποκάλυψη. 'Οχι είναι πολλά σημεία της Αγίας Γραφής και πως ερμηνεύουν οι Πατέρες. Και πώς διαζωγραφίζουν την προσωπικότητα του αντιχρίστου με λεπτομέρειες που θα εκπλαγείτε. Γι' αυτό λοιπόν, βεβαίως πάρα πολύ σύντομα, θα δούμε κι από την πλευρά αυτή το θέμα του αντιχρίστου: που θα έρθει, πώς θα έρθει, από που θα γεννηθεί, σε ποιο τόπο κλπ.

Κατ'αρχάς πρέπει να σας πω ότι το οξυ μάτι των Πατέρων της Εκκλησίας μας διακρίνει εκείνα που εμείς δεν μπορούμε να διακρίνουμε με τόσην ευκολίαν στην Αγία Γραφή. Γι αυτό θα χρησιμοποιήσουμε ως οδηγούς τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, που είναι οι 'Αγιοι της Εκκλησίας μας. Τα ονόματα που του αποδίδουν τόσο η Αγία Γραφή όσο καί οι Πατέρες της Εκκλησίας μας( μερικά, γιατί είναι περισσότερα απ' αυτά που θα σας πω), είναι τα εξής:

Αντίχριστος ( Α΄Ιωάν.4,3)

Θεός ειμι εγώ (Ιεζεκιήλ 28,2-10 και Β' Θεσ/κείς 2,3).

Τρίτον, ανθρωπος της αμαρτίας (Β΄Θεσ/κείς 2,3).

Τέταρτον, υιός της απωλείας (Β΄Θεσ/κείς 2,4).

Πέμπτον, αντικείμενος (Β΄Θεσ/κείς 2,4)

'Εκτον, υπεραιρόμενος δηλαδή υπερηφανευόμενοςσουπερ υπερηφανευόμενος, αυτό θα πει υπεραιρόμενος ( Β΄Θεσ/κείς 2,4)

Έβδομον, άνομος (Β΄Θεσ/κείς 2,8).

Βλέπετε ο Απόστολος Παύλος έχει πολλές ονομασίες στον αντίχριστον.

Όγδοον, θηρίον (στο οικείο κεφάλαιο που αναλύουμε).

'Ενατον, κοσμοπλανής (Διδαχή, 16η παράγραφο, χωρίον 4)

Δέκατον, εχθρός (άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων).

Ενδέκατον, άνομος θεός (Ειρηναίος στο 5ο βιβλίο κατά αιρέσεων).

Δωδέκατον,υιός διαβόλου,( Ιππόλυτος,επίσκοπος Ρώμης).

Δέκατον τρίτον,όφις φίδι (τον αποκαλεί ο Ιακώβ στο παιδί του τον Δάν. Γένεσις 49, 16-18).

Δέκατον τέταρτον,πλάνος (Ιερός Δαμασκηνός).

Δέκατον πέμπτον, ψευδόχριστος, ψευδής χριστός κατά λέξη ( άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων).

Όλα τα ονόματα φυσικά αυτά είναι φοβερά. Έκανα μία επιλογή για να σας δώσω μια εικόνα, γιατί από τα ονόματα ήδη καταλαβαίνουμε και το πρόσωπο.

Ενδεικτικά θα χρησιμοποιήσουμε μόνο μερικά χωρία από την Αγία Γραφή, πολύ λίγα τρία τέσσερα. Καινή και Παλαιά Διαθήκη. Και κατ' αρχάς από την Π.Δ. 'Ενα θεμελιώδες σημείο για τον αντίχριστο είναι το εξής: όταν ο Ιακώβ ευλογούσε τα δώδεκα παιδιά του στην Αίγυπτο,λίγο πριν πεθάνει, εις τον Ιούδα τον 4ο γυιό του πέρασε όλη την ευλογία για να έρθει από αυτόν ο Μεσσίας, του είπε τα πιο μεγαλειώδη και επαινετικά λόγια. Θα δείτε μέσα σε κείνα τα λόγια του Ιακώβ για τον Ιούδα τον υιό του, να υπάρχει το στοιχείο της ενσάρκου οικονομίας του Υιού του Θεού, τον θάνατό Του, όταν του λέγει ως σκύμνος που έπεσες να κοιμηθείς. Είναι ο θάνατος του Μεσσίου, Και ποιος μπορεί να Σε ξυπνήσει, δηλαδή ποιος τολμά να Σε ξυπνήσει. Όταν δηλαδή θα αναστηθείς, τότε οι εχθροί Σου θα τρέμουν, τον θάνατον, την ανάσταση, την Εκκλησία, την πίστη των εθνών και αυτός προσδοκία εθνών. Το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Που ομιλεί περί κλίματος εκεί και την αιωνία μακαριότητα. Δηλαδή υπάρχει προφητικά η διαζωγράφησις τών χαρακτηριστικών του Μεσσίου, Του Χριστού. Του Ιησού Χριστού, που είδε.

Όταν έφθασε εις τον Δαν τον γυιό του, του προφητεύει τα εξής:" Δάν κρινεί τον λαόν αυτού ωσει και μία φυλήν εν Ισραήλ. Και γεννηθήτω Δαν, όφις εφ'οδού. εγκαθήμενος επί τρίβους,δάκνων πτέρνα ίππου και πεσείται ο ιππεύς εις τα οπίσω, την σωτηρίαν περιμένων Κυρίου” ( Γέννεσις 49 Κεφ. 16-18).

Η προφητεία αυτή αγαπητοί μου εξεπληρώθη μερικώς επί του κριτού Σαμψών. Ο Σαμψών ήταν από την φυλή του Δαν. Όταν λέγει " Δαν κρινεί τόν λαόν αυτού”. Ο Σαμψών ήτο κριτής και έκρινε τον λαόν, όχι την φυλήν του, λέει εδώ η προφητεία " ωσεί και μία φυλή εν Ισραήλ”. Θα κρίνει δηλαδή θα σταθεί κριτής, αρχηγός δηλαδή, ολοκλήρου του Ισραήλ και των 12 φυλών. Συνεπώς εδώ βλέπουμε την μερική εκπλήρωση της προφητείας, στον Σαμψών,αλλά γενικώς η προφητεία θα πληρωθεί εις τον αντίχριστονΟ Σαμψών ήτο ευσεβής άνθρωπος. Δεν ήτο ασεβής. αλλά εκυβέρνησε τον λαό του Θεού. Εδώ ο αντίχριστος θα είναι ασεβής, αλλά θα κυβερνήσει αυτός όχι μόνο τον λαό του Θεού, τους Εβραίους, αλλά θα γίνει κοσμοκράτωρ.

Το σημείο της προφητείας που λέγει, “και γεννηθήτω Δαν όφις" , και να γίνει, αυτό το “νά γίνει",όχι ότι έρχεται , είναι προφητική η διάστασις αυτής της ευχής. Ο Δαν να γίνει φίδι. Εκπληρώθει μερικώς επί του προδότου Ιούδα, κατα τον λόγο του Κυρίου “ο τρώγων μετ' εμού τον άρτον επήρε επ' εμέ τήν πτέρναν αυτού”. Αυτός που έτρωγε ψωμί μαζί μου σήκωσε την φτέρνα του καί με κλώτσησε. Γενικώς όμως θα πληρωθεί επί του αντιχρίστου,ο οποίος θα φέρει όλο το διάβολο μέσα του. Θυμηθείτε,κι ο Ιούδας είχε τον διάβολο μέσα του, και τότε λέγει όταν πήρε το ψωμί από τα χέρια του Κυρίου, τότε εισήλθε ο σατανάς εις την καρδίαν του Ιούδα του προδότου. Και ο διάβολος ο οποίος επτέρνισε, επτέρνισε, τρικλοπόδισε να το πω έτσι, επτέρνισε τους πρωτοπλάστους. Κατόπιν επτέρνισε τον Κύριον. Θυμόσαστε την προφητείαν εκεί στον παράδεισο, που λέγει ο Θεός " συ δε (λέγει στο διάβολο) τηρήσης αυτου πτέρναν". Θα έρθεις να του πληγώσεις την φτέρνα. Γι'αυτό λέγεται και πτερνισμός. Θα τον τρικλοποδίσεις. Θα του κάνεις κακό. Θα τον ανεβάσεις στον σταυρό. Κατόπιν ο διάβολος,ο πτερνιστής διάβολος, έρχεται να διώξει την Εκκλησίαν.Τους πρωτοπλάστους, τον Κύριον και την Εκκλησίαν. Εκείνο το μέρος της προφητείας, που λέγει ότι “ο ιππεύς αναμένει την σωτηρίαν, ο ιππεύς πέφτει στα οπίσω την σωτηρίαν περιμένων του Κυρίου”. Ποιός είναι ο ιππεύς; Είναι ο πιστός άνθρωπος, ανύποπτος προχωρεί στον δρόμο του. Συ Δαν, σαν φίδι, πηγαίνεις, πετιέσαι ξαφνικά στον δρόμο του ιππέως και δαγκώνεις το άλογο καί ο ιππέας πέφτει ανάποδα πίσω. Και φυσικά χτυπάει το κεφάλι του. Ο δρόμος είναι έρημος, προσέξτε εικόνα προφητική, ο δρόμος είναι έρημος. Από που θα πάρει την σωτηρία του ο άνθρωπος αυτός,ο ταξιδιώτης παρά μόνον από τον Θεό. Που σημαίνει, ο αντίχριστος θα είναι τόσο δυνατός, ώστε δεν θα υπάρχει άνθρωπος ανώτερος του για να ζητηθεί από κάποια θύματα να απαλλαγούν από τα χέρια του αντιχρίστου. Και τότε μόνη σωτηρία τους θα είναι, των πιστών, να στραφούν προς τον ουρανόν και να παρακαλέσουν τόν Χριστό. Και πράγματι, η σωτηρία θα έλθει από τον Χριστό. Πως θα έρθει; Μάς το λέγει ο Απόστολος Παύλος στην Β' πρός Θεσσαλονικείς επιστολήν του: “Ο Κύριος αναλωση αυτόν." Θα τον καταστρέψει ο Κύριος. Και συνεπώς η προφητεία αυτή του Ιακώβ αναφέρεται καθολικά εις τον αντίχριστον. Θα μου πείτε από τον Δάν θα έλθει ο αντίχριστος; Ναί, περιμένετε. Ο Δανιήλ στο βιβλίο του,7 κεφάλαιο ,25 για να μην πω,οτι ολόκληρο κεφάλαιο έχει για τον αντίχριστο και πλείστα όσα άλλα χωρία εκτός του κεφαλαίου εκείνου.

Παίρνω ένα χαρακτηριστικό χωρίο. " Και λόγους πρός Ύψιστον λαλήσει (ο αντίχριστος θα λαλήσει λόγους προς τον Ύψιστον φοβερούς) και τους αγίους τοο Υψίστου παλαιώσει (θα κακοποιήσει τους αγίους του Θεού) και υπονοήσει του αλλοιώσαι καιρούς και νόμον (και θα σκεφθεί να αλλοιώσει καιρούς και νόμον)”. Καιροί είναι η φύσις και νόμος είναι ο νόμος του Θεού. Προσέξτε όμως κάτι. Βρήκα μια καινούρια ερμηνεία επάνω καιρούς. Και χάρηκα πολύ γι' αυτήν την ερμηνεία. Είναι η εξής: καιροί είναι το παρελθόν, η ιστορία και η παράδοσις.Θα το πω άλλη μια φορά, το παρελθόν, η ιστορία και η παράδοση.Θα ζητήσει ο αντίχριστος να αλλοιώσει την παράδοση, την ιστορία. Μήπως στην εποχή μας αλλοιώνεται η ιστορία; Μήπως στην εποχή μας η παράδοση αλλοιώνεται; Ο καθένας ας κρίνει. Ο καθένας ας κρίνει! Βλέπετε ότι γι 'αυτό -δεν το λέω εγώ τόσοι το λέγουν -ζούμε ημέρες αντιχρίστου. Όταν βλέπουμε αλλοιώσεις πραγμάτων που ουδέποτε απετολμήθησαν να γίνουν, και βλέπουμε αυτές τις αλλοιώσεις ήδη να γίνονται, είναι καταπληκτικό.

Ο δε Νόμος πώς αλλοιούται; Όταν λέει ο Νόμος "ού μοιχεύσεις”, και σού λέει, "α βρε βλάκα ευκαιρίες σου τυχαίνουνε και λές ου μοιχεύσεις. Τι είναι η μοιχεία,τίποτα, δεν είναι. Και τι είναι η πορνεία, τίποτα δεν είναι. Γιατί τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου; Καταπίεση,λέγεται αυτό.

Αγαπητοί μου, διάβασα στο περιοδικό ΖΩΗτο βρήκα στα επί των γεγονότων, το παίρνει από εφημερίδα. Ένας καθηγητής μέσης εκπαιδευσης,σ'ένα λύκειο της Ηλιουπόλεως, δεν το εχω μαζί μου να σας το διάβαζα, φοβερο πράγμα, είπε στους μαθητές, θα το διαβάσατε ίσως, είπε στους μαθητές, δέν θέλω, λέει να με σέβεσθε, αυτά είναι δουλοπρέπειες. Δουλοπρέπειες! Ο σέβασμός είναι δουλπρέπεια! Αλλά τί; Θέλω λέει να μου βρίζετε Χριστούς και Παναγίες, επί λέξη, όπως να σας βρίζω κι εγώ εσάς τα ίδια. Και αυτό λέγεται απελευθέρωση! Αυτό λέγεται ότι διατηρώ την προσωπικότητά μου και την ανθρωπιά μου. Ακούσατε παρακαλώ, ακούσατε; Αυτό θα πει αλλοίωση του νόμου. Αυτά τα ξανακούσατε άλλοτε ποτέ; Από τους παπούδες σας, τους προπαπούδες σας, τα είδατε πουθενά γραμμέναΤο περί σεβασμού θέμα το είδατε ποτέ να αλλοιώνεται, το είδατε πουθενά ποτέ; Πουθενά, ποτέ. 'Αλλο πράγμα να υπάρχει άνθρωπος ο οποίος δεν σέβεται. Δεν σέβεται αυτός. Αλλά δεν θα σου πει ποτέ όμως,στα καλά καθούμενα, και να έχει και υψηλή θέση και να σου πει ότι,τί θα πει σεβασμός, δεν έχει κανένα νόημα. Και εκείνοι που ετάχθησαν για την αγωγή της νεολαίας μας να γίνονται αυτοί οι χειραγωγοί στο σκοτάδι και στον γκρεμό, φοβερό πράγμα! Αυτό θα πει αλλοίωση καιρών καί νόμου.

Αλλά αγαπητοί μου τι να πει κανείς; Και ο Κύριος επροφήτευσε και ειδοποίησε τους μαθητές του για τον αντίχριστο. Καλύτερα, ειδοποίησε τους ίδιους τους Εβραίους ο Κύριος καί τούς είπε ότι,”εγώ ελήλυθα εν τω ονόματι του Πατρός μου καί ου λαμβάνεται με". Εγώ ήλθα εις το όνομα του Πατέρα μου και δεν με λαμβάνετε. Εάν έλθει άλλος, εάν έλλος έλθει εν τω ονόματι τω ιδίω εκείνον λήψεσθε." Ιωάννης 5,23. Όταν έλθει αλλός,αυτόν θα τον δεχθήτε και αυτός ο άλλος δεν είναι παρά ο αντίχριστος. Και όπως ερμηνεύει ο ιερός Χρυσόστομος - Πατρολογία 59,σελ. 235- “τον αντίχριστον ενταύθα ενίτεται." δηλαδή υπαινίσσεται εδώ ο Κύριος αυτόν τον ίδιον τον αντίχριστον.

Αλλά επειδή η ώρα πέρασε, πρώτα ο Θεός,θα συνεχίσουμε την ερχομένη Κυριακή.




Σχόλια